Toertocht

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Zou jij het leuk vinden eens mee te doen met een MX-3 toertocht ??

Ja
39
98%
Nee
1
3%
Weet niet
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 40

RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

r0bsss schreef:IK hoop dat het echt snel gaat gebeuren een toertocht of een meeting met heel veel mx'sssss want ben echt benieuwd en ljikt me echt leuk

greetzz r0bsss

kijk eens bij Meeting Reportages : en dan het JAF vorig jaar en de MX-3 club meet ! krijg je een goed id :lol:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

idd toen op de snelweg achter me kaar, was erg gaaf.

en als we iemand in gingen halen zag je zo een hele slinger die naar de linkse baan verhuisde! Erg mooi om te zien!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

lijkt me idd gekkenhuis om te zien :mrgreen: , ik hoop dan ook dat we zoiets zeker een keer gaan doen.
bij de rx-7 club deden ze dat ook regelmatig, was echt tof.
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

ABG_mx3 schreef:
Marcel_mx3 schreef:Op dit moment word er intern besproken wat de mogelijkheden hierin zijn.
Er zijn (zeker in nederland) een hoop dingen die mee spelen als je het veilig en georganiseerd wilt doen.

Er is gebleken dat er genoeg animo is en wij zullen dus ook gaan kijken wat we kunnen doen.

Ideeen zijn uiteraard altijd welkom


Hier in het oosten vind ik het altijd leuk rijden. kronkelende landweggetjes en dijken. met als tussenstop: http://www.thegallerybrummen.nl niet echt mazda-geöriënteerd maar wel heel mooi ( en dat zeg ik niet omdat ik in Brummen woon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


lijkt me goed plan :lol: 8)
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Mischien een idee: om een toer tocht in duitsland uit te zetten.
Daar liggen de dorpjes wat verder uit elkaar. En niet zo als nederland om de 3 km een dorpje.
Afbeelding
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

ik lees diverse..plus en minpunten.
mss kunnen mensen uit zelfde regio achter elkaar aanrijden naar de locatie, waar vanuit de toertocht zal starten.dan heb je al een mini-colonne achter elkaar.

mss starten vanuit een centrale plek.
mss shell of BP om sponsoring vragen :mrgreen: :lol:

zou natuurlijk ook mooi zijn om in combinatie met de routeplanning aan iedereen uitdelen, ook walkie-talkie's te hebben of dat de 1e, de middelste en laatste auto contact met elkaar hebben, zodat er bij onderbreking gecommuniceerd kan worden.wat je ook vaak ziet is dat de laatste auto alleen zijn lampen aandoet.zodat je weet dat laatste nog achter je zit en niet ineens foetsie is. of iedereen z'n stadslicht en laatste zijn dimlicht.we kunnen ook lijst maken met gsm-nummers en naam,kentekens.
--
heeft vaak 3km bereik.
zoiets bedoel ik,heeft vaak 3km bereik.->Afbeelding
Laatst gewijzigd door NightQrawler op 18 jul 2007, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Als het goed is zijn ze binnen de club ook bezig met walkie's
Afbeelding
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Er wordt idd gesproken over een mogelijke aanschaf van walkie talkie setjes door de club.

Echter worden het niet de relatief "goedkoper setjes" van 3 km. want die blijken in de praktijk niet te werken. Als je met 3 wagens rijd kun je elkaar wel verstaan, maar met meerdere wagens wordt het echt een groot probleem. Dit hebben we namelijk al vastgesteld tijdens Köthen 2006 en Tilff 2007.

Een optie waar nu naar wordt gekeken is een setje van Midland die uit Amerika komen. Deze hebben een bereik van 18 miles, circa 25 km. Nadeel is dat ze wat duurder zijn, en niet compatible zijn met de nederlandse setjes, ivm andere frequentie. Voordeel is dat ze een groot bereik hebben, zeer weinig last van storingen en een beveiligd kanaal hebben.

Nogmaals we zijn er over na aan het denken, er zijn nog geen besluiten genomen. Tevens is dit een hele andere discussie dan waar het in dit topic over gaat.


Wat betreft de tourtocht, ook hier worden de gesprekken over gevoerd.
Er komt alleen veel bij kijken, en momenteel met alle vakanties is het wat moeilijker om dingen goed op touw te krijgen. Zodra er meer is houden we jullie natuurlijk op de hoogte.
Gebruikersavatar
Marcjuh
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 6345
Lid geworden op: 18 jul 2003, 16:31
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Marcjuh »

eind van de zomer ( wanner het nog mooi weer is en idereen weer terug van Vakantie) komt er 100% zeker een meeting + tourrit.


Er komt echt its leuks aan .. we houden jullie op d hoogte
Afbeelding
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Ik ben benieuwd! En w8 geduldig af :mrgreen:
Afbeelding
Gesloten