Dus kortom kan ik concluderen dat een ''powerchip'' icm aangepaste luchtranges geen tot weinig zin heeft voor een Mx3 van na 94'? (Op kosten vermogenswinst verhouding gezien dan).
Is er dan mogelijk aan ander alternatief ?)? Iets dat redelijk wat vermogen opbrengt terwijl de kosten relatief laag zijn>? En dan heb ik het niet over een turbo, KLZE, etc maar iets ''kleiners''......
Ik heb momenteel een cold air intake, Green filter, dubbele Remus uitlaat.... Ik zat te denken om een katvervanger eraan toe te voegen.... Heeft een katvervanger enige vermogenswinst? Of is het meer geluidsopbrengst?
tsja...
goedkoop pk's en NM winnen bestaat haast niet... kvv is nog een optie, geeft wel iets meer vermogen maar is ook niet enorm veel...
zoals oizo aangeeft, als je serieus wat pks wilt winnen is swappen enige echte goeie optie
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
NightQrawler schreef:of je gaat voor lachgas, heeft ook een groot fun-gehalte en is er ook weer af te halen en op andere wagen te plaatsen..
Tiga heeft ook lachgas en dat is echt erg cool!
''nadeel'' van NOS vind ik dat het maar een tijdelijke boost is... je wil natuurlijk het liefste altijd zoveel mogelijk vermogen voor handen hebben, kan wel met NOS natuurlijk, maar wordt een dure hobby dan
heeft wel zeker een hoog fungehalte dat wel, heb ook wel met tieg en sam meegereden en heeft zeker wel impact...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten