Ranges veranderen>> Waar kan ik de chip kopen?

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Sebastian schreef:Ok dan....

Dus kortom kan ik concluderen dat een ''powerchip'' icm aangepaste luchtranges geen tot weinig zin heeft voor een Mx3 van na 94'? (Op kosten vermogenswinst verhouding gezien dan).

Is er dan mogelijk aan ander alternatief ?)? Iets dat redelijk wat vermogen opbrengt terwijl de kosten relatief laag zijn>? En dan heb ik het niet over een turbo, KLZE, etc maar iets ''kleiners''......

Ik heb momenteel een cold air intake, Green filter, dubbele Remus uitlaat.... Ik zat te denken om een katvervanger eraan toe te voegen.... Heeft een katvervanger enige vermogenswinst? Of is het meer geluidsopbrengst?


tsja...

goedkoop pk's en NM winnen bestaat haast niet... kvv is nog een optie, geeft wel iets meer vermogen maar is ook niet enorm veel...

zoals oizo aangeeft, als je serieus wat pks wilt winnen is swappen enige echte goeie optie
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Sebastian
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 dec 2006, 18:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Sebastian »

Ok dan zal ik na moeten gaan denken om tzt eventueel een swap oid te gaan doen....

Maar voorlopig zal ik dan eerst een katvervanger plaatsen.

Is hier echter nog verschil in? Ik zie bijvoorbeeld op de website van jeroentje.nl enkele verschillende prijsklassen en vormen.

Zal er veel verschil zitten in de kvv van €90 en die van €149?
En wat is het verschil tussen de twee katvervangers die beiden €90 kosten?

Of weet iemand misschien een andere shop waar goede kvv'ers worden aangeboden gezien prijs/kwaliteit verhouding?
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Dat heeft vast iets te maken met een 1.6i of een 1.8 v6

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

of je gaat voor lachgas, heeft ook een groot fun-gehalte en is er ook weer af te halen en op andere wagen te plaatsen..

Tiga heeft ook lachgas en dat is echt erg cool! :mrgreen: :bier:
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

NightQrawler schreef:of je gaat voor lachgas, heeft ook een groot fun-gehalte en is er ook weer af te halen en op andere wagen te plaatsen..

Tiga heeft ook lachgas en dat is echt erg cool! :mrgreen: :bier:


''nadeel'' van NOS vind ik dat het maar een tijdelijke boost is... je wil natuurlijk het liefste altijd zoveel mogelijk vermogen voor handen hebben, kan wel met NOS natuurlijk, maar wordt een dure hobby dan :mrgreen:

heeft wel zeker een hoog fungehalte dat wel, heb ook wel met tieg en sam meegereden en heeft zeker wel impact...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie