Pagina 3 van 6

Geplaatst: 30 mar 2007, 07:48
door gcw
ik ben volgens mij vergeten te melden dat ik 4dagen in de week naar mijn werk in Capelle a/d IJssel moet (vlakbij Rotterdam) en 1dag in de week naar gouda voor mijn opleiding.
Is het dan aan te raden om met db-killer te rijden?

Geplaatst: 30 mar 2007, 16:24
door scary
ik zou denken van wel,, ik heb eigenlijk geen idee, ik gebruik mijn auto niet dagenlijks

Geplaatst: 30 mar 2007, 17:00
door RichMX-3
wat jezelf wil ;)
ze hale je echt niet zomaar van de weg af hoor, ik ben al zovaak gepasseerd met mijn uitlaat.
als ze je willen pakken ze je toch wel.
je moet niet denken dat je straks als een f-16 klinkt ofzo met die freeflow :bla:
ga er gewoon mee rijden en de tijd zal het leren.
jaaaaaaaa toch :bier:

Geplaatst: 30 mar 2007, 17:15
door gcw
Ik ben op dit moment bezig met aansluiten van de uitlaat maar ben er achter gekomen. Dat de bouten aan flens van de freeflowuitlaat veel langer zijn als de orginele bouten.

Krijg ze er niet uit :x

Zit er verschil in de einddemper van een 1.6 ohc en de einddemper van een 1.6 dohc?
Alvast bedankt voor de info

Geplaatst: 30 mar 2007, 17:36
door RichMX-3
gcw schreef:Ik ben op dit moment bezig met aansluiten van de uitlaat maar ben er achter gekomen. Dat de bouten aan flens van de freeflowuitlaat veel langer zijn als de orginele bouten.

Krijg ze er niet uit :x

Zit er verschil in de einddemper van een 1.6 ohc en de einddemper van een 1.6 dohc?
Alvast bedankt voor de info

uhm bartmx3 rijd toch v6?
maar de lengte van de bout maakt toch niet uit? zolang je er maar moeren op kan draaien om goed vast te zetten? of bedoel je soms dat je nu lange bouten nodig hebt en die niet bij de demper hebt gekregen?

Geplaatst: 30 mar 2007, 18:00
door scary
gcw schreef:Zit er verschil in de einddemper van een 1.6 ohc en de einddemper van een 1.6 dohc?
Alvast bedankt voor de info
Ja

Geplaatst: 30 mar 2007, 18:21
door marcel v6
RichMX-3 schreef:
gcw schreef:Ik ben op dit moment bezig met aansluiten van de uitlaat maar ben er achter gekomen. Dat de bouten aan flens van de freeflowuitlaat veel langer zijn als de orginele bouten.

Krijg ze er niet uit :x

Zit er verschil in de einddemper van een 1.6 ohc en de einddemper van een 1.6 dohc?
Alvast bedankt voor de info

uhm bartmx3 rijd toch v6?
maar de lengte van de bout maakt toch niet uit? zolang je er maar moeren op kan draaien om goed vast te zetten? of bedoel je soms dat je nu lange bouten nodig hebt en die niet bij de demper hebt gekregen?

Bart heeft een 1.6 Richard ;) :)

Geplaatst: 30 mar 2007, 19:56
door RichMX-3
ow :D ben ik misschien in de war met een andere :oops:

Geplaatst: 31 mar 2007, 16:04
door gcw
het probleem was dat ik met de bouten die er in zaten De einddemper niet strak op de middendemper kon aansluiten. Er zat dan ongeveer 1cm ruimte tusse de pakking en de eind- en middendemper.
Nu moet ik nog de flens zien te maken ,want deze zat vol met gaten...
Gaat wel lukken

Ik laat hier wel weten wanneer hij eronder zit
Groeten! :bier:

Geplaatst: 01 apr 2007, 09:34
door gcw
RichMX-3 schreef:
gcw schreef:Ik ben op dit moment bezig met aansluiten van de uitlaat maar ben er achter gekomen. Dat de bouten aan flens van de freeflowuitlaat veel langer zijn als de orginele bouten.

Krijg ze er niet uit :x

Zit er verschil in de einddemper van een 1.6 ohc en de einddemper van een 1.6 dohc?
Alvast bedankt voor de info

uhm bartmx3 rijd toch v6?
maar de lengte van de bout maakt toch niet uit? zolang je er maar moeren op kan draaien om goed vast te zetten? of bedoel je soms dat je nu lange bouten nodig hebt en die niet bij de demper hebt gekregen?


Het probleem was hem niet alleen dat de bouten veel te lang waren ,maar dat het schroefdraad te kort was om de flenzen goed strak op elkaar krijgen.

We hebben nu de bouten eruit gekregen. Door de flens en de bouten te verhitten.
Ook heeft mn schoonpappie de gaten in de flens dicht gelast.

Zometeen gaat de uitlaat eronder (als het zal passen)