Zonder DBKILLER(geluidsgbegrenzer) rijden of met
Moderator: Moderators
wat jezelf wil
ze hale je echt niet zomaar van de weg af hoor, ik ben al zovaak gepasseerd met mijn uitlaat.
als ze je willen pakken ze je toch wel.
je moet niet denken dat je straks als een f-16 klinkt ofzo met die freeflow
ga er gewoon mee rijden en de tijd zal het leren.
jaaaaaaaa toch

ze hale je echt niet zomaar van de weg af hoor, ik ben al zovaak gepasseerd met mijn uitlaat.
als ze je willen pakken ze je toch wel.
je moet niet denken dat je straks als een f-16 klinkt ofzo met die freeflow

ga er gewoon mee rijden en de tijd zal het leren.
jaaaaaaaa toch

S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- gcw
- Co-Pilot
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 11:59
- Locatie: Ammerstol=Zuid-Holland & Amstenrade=Limburg
Ik ben op dit moment bezig met aansluiten van de uitlaat maar ben er achter gekomen. Dat de bouten aan flens van de freeflowuitlaat veel langer zijn als de orginele bouten.
Krijg ze er niet uit
Zit er verschil in de einddemper van een 1.6 ohc en de einddemper van een 1.6 dohc?
Alvast bedankt voor de info
Krijg ze er niet uit

Zit er verschil in de einddemper van een 1.6 ohc en de einddemper van een 1.6 dohc?
Alvast bedankt voor de info
gcw schreef:Ik ben op dit moment bezig met aansluiten van de uitlaat maar ben er achter gekomen. Dat de bouten aan flens van de freeflowuitlaat veel langer zijn als de orginele bouten.
Krijg ze er niet uit![]()
Zit er verschil in de einddemper van een 1.6 ohc en de einddemper van een 1.6 dohc?
Alvast bedankt voor de info
uhm bartmx3 rijd toch v6?
maar de lengte van de bout maakt toch niet uit? zolang je er maar moeren op kan draaien om goed vast te zetten? of bedoel je soms dat je nu lange bouten nodig hebt en die niet bij de demper hebt gekregen?
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
- Contacteer:
RichMX-3 schreef:gcw schreef:Ik ben op dit moment bezig met aansluiten van de uitlaat maar ben er achter gekomen. Dat de bouten aan flens van de freeflowuitlaat veel langer zijn als de orginele bouten.
Krijg ze er niet uit![]()
Zit er verschil in de einddemper van een 1.6 ohc en de einddemper van een 1.6 dohc?
Alvast bedankt voor de info
uhm bartmx3 rijd toch v6?
maar de lengte van de bout maakt toch niet uit? zolang je er maar moeren op kan draaien om goed vast te zetten? of bedoel je soms dat je nu lange bouten nodig hebt en die niet bij de demper hebt gekregen?
Bart heeft een 1.6 Richard


2,5L V6 KLZE Curved Neck.
- gcw
- Co-Pilot
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 11:59
- Locatie: Ammerstol=Zuid-Holland & Amstenrade=Limburg
het probleem was dat ik met de bouten die er in zaten De einddemper niet strak op de middendemper kon aansluiten. Er zat dan ongeveer 1cm ruimte tusse de pakking en de eind- en middendemper.
Nu moet ik nog de flens zien te maken ,want deze zat vol met gaten...
Gaat wel lukken
Ik laat hier wel weten wanneer hij eronder zit
Groeten!
Nu moet ik nog de flens zien te maken ,want deze zat vol met gaten...
Gaat wel lukken
Ik laat hier wel weten wanneer hij eronder zit
Groeten!

- gcw
- Co-Pilot
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 11:59
- Locatie: Ammerstol=Zuid-Holland & Amstenrade=Limburg
RichMX-3 schreef:gcw schreef:Ik ben op dit moment bezig met aansluiten van de uitlaat maar ben er achter gekomen. Dat de bouten aan flens van de freeflowuitlaat veel langer zijn als de orginele bouten.
Krijg ze er niet uit![]()
Zit er verschil in de einddemper van een 1.6 ohc en de einddemper van een 1.6 dohc?
Alvast bedankt voor de info
uhm bartmx3 rijd toch v6?
maar de lengte van de bout maakt toch niet uit? zolang je er maar moeren op kan draaien om goed vast te zetten? of bedoel je soms dat je nu lange bouten nodig hebt en die niet bij de demper hebt gekregen?
Het probleem was hem niet alleen dat de bouten veel te lang waren ,maar dat het schroefdraad te kort was om de flenzen goed strak op elkaar krijgen.
We hebben nu de bouten eruit gekregen. Door de flens en de bouten te verhitten.
Ook heeft mn schoonpappie de gaten in de flens dicht gelast.
Zometeen gaat de uitlaat eronder (als het zal passen)