Zooo eindelijk weer een post plaatsen
Om ff terug te komen op dat verhaal over me vriendin, ik zelf ben een surinaamse hindoestaan dus zwart/bruin zeg maar en mijn vriendin is het prototype arier dus blank met lang blond haar en ijsblauwe ogen.
We waren uitgeweest en ik had samen met haar even een vriend thuisgebracht die bij de haagse markt woont. Nou op de terugweg naar huis kreeg ik de politie achter me aan (honda civic met uitlaat en velgen dat is een crimineel kan niet anders

) was een gewone routinecontrole alleen gekke was dat mijn vriendin ook haar raampje naar beneden moest draaien en telkens werd er aan haar gevraagt of ze wel in orde was, of zijn wel bij mij hoorde en ik haar niet bedreigd had of ontvoerd tot 6 zes keer toe.
Bij de laatste keer werd mijn meisje pissig en zei tegen de agente dat ze der mond moest dicht houden

en draaide haar raampje weer dicht.
Nou ik had het niet meer, ik moest zo hard lachen dat ik de blaastest wel 3 keer moest doen
en nu een paar foto's
nou ik gooi de hele album erop want ik hoop dat het werkt.
civic is mijn oude auto de witte mazda is mijn nieuwe auto en de paarse mazda 121 is mijn zus der oude auto die laatst total los is gereden gelukkig al weer een nieuwe auto nissan micra

daarvan later foto's
http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=QGR8XAYJ

das was het zo een beetje
PS: klein beetje hulp met de plaatjes zou gewaardeerd worden want ik snap het niet meer
oke dan maar zoo haha veel klik plezier
later wil nog een paar vragen stellen