@luckies
Moderator: Moderators
carbon hood is idd mooi (duur) maar vind ze toch altyd erg tegenvallen van dichtbij.
kijk eens wat een kieren en vormen die moterkap krijgt bij temp. wisselingen (die gelukkig nooit hebben hier) dat vind ik echt een groot nadeel van die kappen
kijk eens wat een kieren en vormen die moterkap krijgt bij temp. wisselingen (die gelukkig nooit hebben hier) dat vind ik echt een groot nadeel van die kappen
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Luckies schreef:Ik wacht tot ze 350euro kosten, neem ik die kieren op de koop toe
tsja...
1 nadeel daarmee... kun je lang wachten

vind carbon hood ook wel mooi staan, maar heb het idee dat het niet echt opvalt op een donkerzwarte auto...
volgens mij moet je er dan echt dichtbij staan om het goed te kunnen zien, als je bijv die van jasper neemt dan springt die er veel meer uit..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
turbulence schreef:Luckies schreef:Ik wacht tot ze 350euro kosten, neem ik die kieren op de koop toe
tsja...
1 nadeel daarmee... kun je lang wachten![]()
vind carbon hood ook wel mooi staan, maar heb het idee dat het niet echt opvalt op een donkerzwarte auto...
volgens mij moet je er dan echt dichtbij staan om het goed te kunnen zien, als je bijv die van jasper neemt dan springt die er veel meer uit..
bestaat er ook licht zwart dan???

ontopic:
ik vind een carbonnen motorkap erg gaaf staan op een zwarte auto vooral die vrs style die bij jeroentje te koop staat

Auto is te koop!! PM of MAIL

- mx3freak
- Super-Pilot
- Contacteer:
martinenijenhuis schreef:Luckies schreef:Sorry, ben nog niet zo bekend met namen; Jasper is?
Vind persoonlijk carbon erg mooi staan bij gele autos , misschien komt er ooit nog een tijd dat ik een ander kleur neem...
Jasper is mx3freak![]()
Groetjes M&M
jullie kennen ook iedereen he!

even a broken clock gets to be right twice a day.
- martinenijenhuis
- Super-Pilot