1.6 16v naar 2.5 v6???

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Red Mazda
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 90
Lid geworden op: 11 apr 2006, 21:38
Locatie: Ouddorp
Contacteer:

Bericht door Red Mazda »

Nou wil ik hier niet lullig gaan doen hoor :)

Maar ik heb net 4 maanden mijn rijbewijs en kheb toch al weer 2 maanden mijn mx-3 1.8 V6.

En deze staat gewoon op mijn eigen naam verzekerd, dus hij kan egt op je eigen naam verzekerd worden, ok ik moet zeggen het is een duur geintje maar ach en eind augustus word ik pas 19 dus moet gewoon kunnen lijkt mij.
Gebruikersavatar
dummie
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 66
Lid geworden op: 28 dec 2005, 14:36
Locatie: sint-oedenrode

Bericht door dummie »

Het gaat er denk ik ook niet om of het niet of wel KAN want je KAN elke wagen verzekeren als je maar genoeg centjes hebt. ;)

Ik ben al aan het googlen voor een 1.8 turbo :lol:

En het blok zal misschien duur zijn maar je moet niet vergeten dat je je blok wat je eruit haalt ook kan verkopen he ;)
Zal niet in verhouding staan met het "nieuw" blok maar scheelt toch wel.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

dummie schreef:Het gaat er denk ik ook niet om of het niet of wel KAN want je KAN elke wagen verzekeren als je maar genoeg centjes hebt. ;)

Ik ben al aan het googlen voor een 1.8 turbo :lol:

En het blok zal misschien duur zijn maar je moet niet vergeten dat je je blok wat je eruit haalt ook kan verkopen he ;)
Zal niet in verhouding staan met het "nieuw" blok maar scheelt toch wel.


tsja, reken eens een keer op een paar honderd euro max.... inderdaad weegt het niet tegen de kosten op, maarja, kun je maybe weer een andere koppeling ofzo voor kopen..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
dummie
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 66
Lid geworden op: 28 dec 2005, 14:36
Locatie: sint-oedenrode

Bericht door dummie »

heb vanmiddag een beetje rondgekeken op ebay marktplaats en google en heb tot nu toe 1 franse mx-3 gezien met een 1.8 BPT dus is wel heel moeilijk te vinden misschien via dat bedrijf (brusmotors) maar zal eerst maar eens m'n buitenkant afmaken. krijg begin deze week te horen hoeveel het spuit en paswerk gaat kosten... ben benieuwd.
Plaats reactie