turbo spruitstuk

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

okeej das duidelijk :mrgreen: Ben benieuwd Jeroen naar Mikey ze Mx-3 :)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

en dan ben je goed 3k verder denk ik...

maar wel uniek :mrgreen:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

jeroentje.nl schreef:mike wil niet te veel PK
richting de 300 lijkt me genoeg. dan kan het blok het gewoon aan namelijk.... hij zal hem toch wel steeds verder opschroeven tot er iets stuk gaat... dan kan je altijd nog kijken :)


zoiets zat ik wel aan te denken .
maar wat doet ie met de NOS ? want ik denk dat je zonder de nos al redelijk snel de 300 pk aantikt met de turbo
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

bramx3 schreef:
jeroentje.nl schreef:mike wil niet te veel PK
richting de 300 lijkt me genoeg. dan kan het blok het gewoon aan namelijk.... hij zal hem toch wel steeds verder opschroeven tot er iets stuk gaat... dan kan je altijd nog kijken :)


zoiets zat ik wel aan te denken .
maar wat doet ie met de NOS ? want ik denk dat je zonder de nos al redelijk snel de 300 pk aantikt met de turbo


nos blijft er gewoon in...
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

jeroentje.nl schreef:mike wil niet te veel PK
richting de 300 lijkt me genoeg. dan kan het blok het gewoon aan namelijk.... hij zal hem toch wel steeds verder opschroeven tot er iets stuk gaat... dan kan je altijd nog kijken :)


Toen ie in een auto blad stond (meen automaxx) zei ie dat hij 400 pk wilde ...
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

ik denk dat het hem meer om de newtonmeters gaat, daar heb je namelijk het meeste plezier van.
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Pcies Hugo ;) Mikey zei al dat het ging om snel weg te komen. En niet om Top te rijden 8)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

mikee vertelde mij dat hij er wel 350 pk's mee kon halen dus ik gok hem rond de 350 pk
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Re: turbo spruitstuk

Bericht door NightQrawler »

jeroentje.nl schreef:Kreeg net een pakketje binnen :D :D

We gaan nu de MX-3 van Miguel fixen.
Er komt een nieuwe 2.5 KL-ZE in met turbo.
MAP-ECU voor de brandstof enz.


Ik wist het.. zag eerst die Map-ecu en toen dit. :mrgreen:

als ik zo naar je plaatje kijk, zit de turbo bij de koplamp, draai je het bij onderste flens een slag zit je bij de accu.(als je onder de kap van standaard v6 kijkt)
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Wel geil zo een turbo!
Afbeelding
Plaats reactie