Aftertalk meeting Donky treff

Verslagen, verhalen, en foto's van meetings.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

@ Dennis Niet alleen Peter heeft belastend beeldmateriaal ;)Je ziet het wel eerdaags Ik vond trouwens ook nog dat we een goede Barman Hadden 8) Je kon wel zien dat de Feestbeesten uit Nederland komen hoor :bier: @Marcel en Martine was een leuk Ritje terug 8) en nog gefeliciteert met de snelste Tijd op de op de sprintbaan voor de mx-en ;) Enne Marcel zal ik er nog eentje voor je inschenken 8) @ Michel Je had goed gezelschap meegenomen ;) Ik heb me rot gelachen met Pepijn :mrgreen: En vond het ook zeer gezellig dat Yence toch nog Kwam met Sil 8) ondanks Prive zaken. @ Ome Sam :mrgreen: Wundabaaaaa :mrgreen: :clown: @ Marcjuh en Barbara Kijk daar staat die vriend weer in een hoek te kijken :mrgreen: Wist je nog om het kwartier kwam ie binnen even sjekken hoe de situatie stond met het rijden op een ander hihi @ Peter was lekker droog he in de Mx :) @ tha Barman Marcel :mrgreen: English Please English Please Foto,s en filmpjes van de snelweg en de Toerrit zullen Spoedig verschijnen
Laatst gewijzigd door marcel v6 op 06 aug 2006, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Misschien een leuk idee om over een poosje een "after-Köthen-meeting" te organiseren?
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Een after party is altijd leuk :bier:
Idd jongen bedankt voor de gezelligheid :mrgreen: 8)
We zijn erg benieuwd naar alle foto's en films

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

WitteFinish schreef:
BlackSheep schreef:Het was idd een TOP weekend, heb me echt goed vermaakt.

Zekers zaterdagavond, was voor mij ook gezellig avond. ;) English please, English please.


@peter. je begrijp dat ik ook graag een copy wil he. :mrgreen:

@Kathrin, very nice to see you also on the forum. Now it is easy to keep in touch. I must say, you can really party. Next time I will bring more Vodka :mrgreen: or beer with cola / red bull :?


@donky, Thank for a great weekend, Next year I will be there again.I hope that there will be more workshops then

@iedereen die er niet was, jullie hebben een geweldig weekend gemist, volgens jaar gaan jul;ie echt mee :mrgreen: , Ohja en geloof niet alles wat ze over mij zeggen op het forum, en die video van Peter.... tja soms zien dingen anders dan dat ze zijn :mrgreen: ;) :mrgreen:


ff beetje aangevuld maar voel der hetzelfde over ;)

M&M ; jullie waren wel vroeg thuis. Ik pas om half 7

Net voor de nederlandse grens hebben we met ze 4'tjes (Harrie, Jens, Dennis en ik ) nog een discofeestje gehad .... Bij wegwerkzaamheden stond een bord 80 en 100meter verder stond er een bord 60.

Daar reden wij met ze 4é dus ong 110 a 120 :(
Ja kerel kan wel kloppen want we hebben niet zachter gereden dan 190 ;) en we hebben 1 keer een half uurtje moeten stoppen vanwege lange rij bij de Pomp. heb op da duitse auto bahn even de 220 aangetikt en MenM de 230. Kl-ZE Rules wat een trekkracht ik kon Marcel moeilijk bij Benen helaas :? Het was zeer gezellig trouwens Robert en Sorry van vanochtend kerel ik dacht echt dat het 8 uur was :? statiegeld flesje drinken gehaalt ;)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

to fast schreef:wij waren mooi op tijd thuis. om precies te zijn 5 uur. maar het was inderdaad een gezellig weekend :) ......met mooie auto,s en natuurlijk :bier: . volgend jaar ga ik zeker weer mee maar dan met mijn eigen ride. .....wunderbaar... :lol:
hey Jacco was zeer Gezzelig kerel :mrgreen: Bieren drinkfen ;) en Volgend jaar meegaan want volgend jaar is het een mx-3 mx-6 rx-7 en rx-8 meeting dus volgend jaar gaan we weer feest vieren :bier: kep me uitstekend vermaakt ondanks de regen :? We waren aardig verzopen kerel :mrgreen:
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Marcjuh schreef:Daar reden wij tussen de 120 en 180 .... Hopen dat de flitser toen nog niet aan stond ... !!!

Echt een super mooi weekend gehad ... !!!

Erg gezellige laatste avond gehad ... !!! het CLUB gevoiel was er hellemaal TOPPER ... !!!!


PS: Voor foto's en filmpjes graag even contact op nemen met marc@mazdamx-3.nl of ( gewoon direct mailen ... , ik zal de mailbox opschroeven zodat je lekker kan sturen ... !!! )


Lukt het niet bel me even ... of stuur een PM dat jkomt het hellemaal goed ...!!!

Ik wil graag al het materiaal verzamelen zodat we een mooie movie kunnen maken en een leuk verslag kunnen schrijven ... !!!



Even een onderonsje: "En je hoeft natuurlijk niet een uur te wachten met sturen, het programma is duidelijk lijkt me :D"


PS: Als dennis over zijn buik gaat vrijven dat zou ik alvast gaan rennen .. :P
hahaha Dennis de belt vrijver. Hij was aardig op dreef de eerste Nacht in de Tent en dat terwijl ie lag te pitten :mrgreen: De Tent steeg zowat op van de bradWorst Gassen :mrgreen:
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

marcel v6 schreef:PS: Als dennis over zijn buik gaat wrijven dat zou ik alvast gaan rennen .. :P
hahaha Dennis de belt vrijver. Hij was aardig op dreef de eerste Nacht in de Tent en dat terwijl ie lag te pitten :mrgreen: De Tent steeg zowat op van de bradWorst Gassen :mrgreen:[/quote]

hahahaha :bier: :bier:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mashamoto
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 458
Lid geworden op: 17 sep 2004, 21:25
Locatie: hoogeveen
Contacteer:

Bericht door Mashamoto »

1 woord om deze 4 dagen te omschrijven


WUNDABAAAAAAAAAAAAAAAAAA :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcjuh
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 6345
Lid geworden op: 18 jul 2003, 16:31
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Marcjuh »

alsooo... alsooo alsooooo alsoooooooo
Afbeelding
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Wat ik zo gaaf vond was onder andere de laatste avond!!

We hadden de bar van de vliegclub in no-time omgetoverd tot een volwaardige Hollandse kroeg!!

Wij zaten binnen aan de halve liters (al ruim voor het eten) en de Duisters zaten buiten in de kou.Opeens stikt het van de Duisters die gewoon lekker mee (proberen) te zingen met onze nationale kroeg held Andre Hazes!

We hebben die gasten mooi even laten zien hoe je feest op z'n Hollands!!

:bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie