aftertalk en de foto's Automaxx

Verslagen, verhalen, en foto's van meetings.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mashamoto
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 458
Lid geworden op: 17 sep 2004, 21:25
Locatie: hoogeveen
Contacteer:

Bericht door Mashamoto »

Ja jongens bedankt, ik ben zeker blij met de prijzen.
Verder was het WARM, GEZELLIG en VERBRAND.
Volgende ronde maar weer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcjuh
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 6345
Lid geworden op: 18 jul 2003, 16:31
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Marcjuh »

Laatst gewijzigd door Marcjuh op 19 jul 2006, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

echt hele vette foto's marc. :)
jij krijgt ook alles voor elkaar bij de dames he
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

even van senshispeed forum gekopieerd.
wordt hier zelfs over doden gepraat :)



QUOTE
Automaxx Summer edition en de gevolgen

Paar interesante berichten van t AMSE forum...






QUOTE
Dit is echt een ziek weekend voor mij en mijn clubleden.

2 opel's in de prak en de andere 4 schade.

en ja, diegene die hem in MIJN auto heeft geparkeerd op veld G is afgevoerd naar het ziekenhuis en toen naar het politiebureau.

Ik hoop dat ik MIJN schade en die van de rest van mijn clubleden kunnen verhalen op die stomme idioot die het leuk vond om smoorbezopen met een gang van 60 a 70km/u ff zijn Clio in een nieuwe Zafira en mij Astra Station t e parkeren, met alle gevolgen van dien.

Hier een bericht van mij die ik op het Opel-Forum heb gepost.

Heeyz,

Was een top weekend... NOT

Van vrijdag tot zaterdag was het heerlijk weer en alles ging perfect.
Totdat......
De nacht van zaterdag...
Een groepje jongen vonden het leuk om diverse auto's (rond de 100) lekker te bekrassen en met hakenkruizen e.d. te voorzien...
Ook (gehoord) zijn er 2 auto's totaal afgefikt en 2 doden gevallen wegens misbruik van de alcohol

Rond 2 uur begon het leukste.
Een Renault Clio met 2 gasten (smoorbezopen) komen met een gangetje van ong. 60/70 km/u op ons af, glijden de bocht uit en rijden van onze club 4 auto's aan gort en beschadigen 2 met kleine schrammen e.d
Na een helse nacht,politie e.d erbij,schade gemeld,bestuurder van de clio opgepakt toch maar even de schade bekeken.

-Opel Zafira - Bestuurderszijde flink toegetakeld, door de klap voorin, schoot de Zafira achteruit in een
-Opel Calibra - achterscherm aan gort en velg krom.

De clio klapte van de Zafira op
-Opel Astra F Station (die van mij) ook bij mij de linkerzijde aan gort, bumper gescheurd,velg beschadigd,zijscherm in mijn band gevouwen e.d

Mijn auto schoot door de klap tegen
-Opel Kadett C Coupe die schade heeft aan velg,zijscherm e.d, de C Kadett schoot tegen
-Opel Astra F Station, M3 spiegel kapot,diverse krassen

Daarop knalde de Astra station tegen een
-Opel Omega 2,5 V6 die schade heeft aan zijn spiegel

Tot slot.

De crew van Automaxx had het volgende te zeggen.....

euhm... euhm....euhm... de man van de organisatie slaapt nog, en die kunnen we niet wakker maken.... euhm...euhm..


Nou fijn...
Echt super.
Nooit weer naar een automaxx weekend voor mij, laten ze eerst alles maar GOED ORGANISEREN,






QUOTE
ben zelf ook net na 10 uur gegaan, we stonden ook op veld G, en daar werd het al vrij snel leeg.
heb vanmorgen ook wel weer gehoord dat er 7 mensen opgepakt zijn ivm met de vernielingen, maar weet er verder ook niks van..

ook nog.. toen k gisteravond rond liep stonden ze op het veld vlakbij de partyarea met een (geloof k) groene corsa a te burnen..
op de weg bij de tenten, en er hing een hoop man aan om 'm tegen te houden :s
en heb geen beveiliging gezien toen, wat als zn band klapt en de stukken vliegen rond.. lekker als je er met je neus bovenop staat..
of als de auto ineens vooruit schiet, dan ben je op dat moment toch echt op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats.

terwijl dat iemand die k ken, buiten het terrein ff zn handrem erop trok en zn auto rondgooide..
GEEN mensen en GEEN auto's in de buurt..
maar de beveiliging kwam erop af en hij kon contant 250 eurie's dokken

dat de beveiliging dan eens goed OP het terrein controleerd

ik zie wel of ik volgend jaar nog terugkom







QUOTE
Helaas heb ik gezien hoe een paar f#$^%$#îng debielen probeerde een auto in de fik te zetten. We kwamen net uit de party area en liepen terug naar onze tent. En ineens staat het dak in de fik van een corsa, wij geprobeerd met limonade het dak te blussen waar was te weinig, maar er kwamen toen al mensen aan met water, schade viel gelukkig mee. Maar die f%$#^%$#$ing debielen rende keihard weg het donker in, niemand kon zien hoe ze eruit zagen. Toen zijn we snel terug gegaan naar onze auto's en iedereen wakker gemaakt. 90% heeft toen zijn spullen ingepakt en is naar huis gegaan. Iemand had de organisatie gebeld en toen waren er ook nog dat ze auto's bekrast hadden, op dat moment waren het al 50 auto's. Op het moment dat we weg reden, zag ik 2 man van de organisatie, er was er ook 1 die tegen 5 auto's heeft aangezeten en toen hadden er al 93 auto's gemeld dat ze bekrast waren. Dit was mijn eerste Automaxx summer edition, denk ook mijn laatste of ze moeten met heel veel meer beveiliging komen opdagen.







QUOTE
zo, ben er ook weer. Was echt een super gaaf lang weekend, sfeer zat er goed in. Afgelopen nacht lekker ski-hutten bij het open-air podium en toen terug naar de tenten en daar aangekomen hoorden we iets waar ik nog ziek van ben:..... auto's bekrast op terrein G.....

Als een gek naar de auto, heb zelf geluk gehad, 5 anderen van onze club niet. Schijnt de nacht ervoor ook op andere velden gebeurd te zijn. Security gaf al aan dat men met te weinig manschappen was ( 14 stuks bezuinigd had ik gehoord uit monde van de security zelf). Maar goed, daar kwam nog bij dat een zatlap zonodig op terrein H moest driften en de auto in 5 andere auto's parkeerde.

Hoef weinig uit te leggen dat diegene met een ambulane afgevoerd is (....).

Dan dat gekras. Met ca 100 man, porto's afgestemd op de security, gezocht van half 4 tot half 6 vanochtend. Vogels gevlogen begreep ik. Het leek alsof ze het op Duitse auto's hadden voorzien, VW's, Opel's en BMW's waren de klos. Hoorde het getal 100 beschadigde voertuigen voorbij komen.... echt gigantisch ziek, hakenkruizen in een Corrado, diepe strepen van voor tot achter etc etc.

Was er gewoon zo ziek van dat ik om 10 uur maar vertrokken ben vanochtend, met nog een lange rij auto's.

Helaas dus voor velen een fikse domper na dit mooi verlopen weekend.





QUOTE
Een rampenweekend geweest dus, nooit geen SE meer voor mij tenzij ze strengere beveiliging aankondigen. Vooral..corrado bekrast... ik zelf ben niet geweest ivm operatie maar ben er gewoon blij van als ik dit zo lees
Gebruikersavatar
Marcjuh
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 6345
Lid geworden op: 18 jul 2003, 16:31
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Marcjuh »

Nou gelukkig hebben wij er géén last van gehad en is het voor ons een succes geweest..!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Marcjuh schreef:Jaja de plaatjes.....

http://gooijer.nu/mazdamx-3/automaxx_se_2006/



Link werkt niet helemaal bij mij
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Marcjuh
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 6345
Lid geworden op: 18 jul 2003, 16:31
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Marcjuh »

WitteFinish schreef:
Marcjuh schreef:Jaja de plaatjes.....

http://gooijer.nu/mazdamx-3/automaxx_se_2006/



Link werkt niet helemaal bij mij


http://gooijer.nu/mazdamx-3/automaxx_se_2006/index.htm
Laatst gewijzigd door Marcjuh op 19 jul 2006, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

leuke foto's :bier: en lekker veel :mrgreen:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

mijn foto's. alles staat erbij. heb ze niet echt uitgezocht.
foto's van de dyno run van blacksheep zitten er ook bij :bier:
http://www.mijnalbum.nl/Album=FOTWFKPX

@t marcel mx3: op foto 57 staat een roze tigra. de foto moest ik van karin ff naar je toe sturen. maar zo kan het ook :)
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

Marcjuh en Justa:

Super fotos zien er netjes uit :bier:
Driven by a sixpack
Plaats reactie