Vergroten gasklephuis

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

nou, we lopen allemaal maar te gissen, en dat werkt toch niet..

dus ik heb er net eentje maar besteld bij hem :mrgreen:

moet nog ff afwachten hoe lang het duurt, want hij had er momenteel geen eentje op voorraad.

hij had 2 versies:

the cost for the
enlargement is for normally large 100€ for extreme TB €125,-


dus moet nog ff uitvogelen wat verschil is tussen deze 2, daar krijg ik nog antwoord op van hem en zal ik nog wel even mededelen...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

ben benieuwd :) anders heb ik ook wel intresse.
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

even opnieuw contact gehad met carsten.

the normaly bored is about 61mm the extreme is something about 67-68 we`ve only enlarged one to this size and this is the one that i drive. In my car we must change the fuel-pressure because we had problems with the fuel-air-ratio at accelaration....


ik denk dat bij standaard gebruik je dus het beste de 61mm vergroting kan nemen. 68mm had hij ook al problemen mee..

ik heb er nu eentje besteld bij hem, helaas is er nog 1 iemand voor mij op het moment, dus zodra die zijn nieuwe TB heeft ontvangen, en zijn oude opgestuurd heeft naar hem zal hij eentje maken voor mij :bier:

ben benieuwd... 8)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Even voor de andere lezers. Dit gaat dus over de K8 TB die standaard 55mm is. Alle KL motoren hebben standaard 60mm en daar zijn met 67-68mm minder snel problemen te verwachten.
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

kun je dan niet een een complete inlaat van een kl overzetten ?
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Goede vraag... Volgens mij zou die van een KLDE wel passen en dan heb je dus ook een 60 mm TB. Maar of je dan goedkoper uit bent??
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

de rest zal dan wel ook groter zijn
maar dan zal er ook wel wat moeten aangepast worden op de ecu lijkt me
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

mx almere schreef:Goede vraag... Volgens mij zou die van een KLDE wel passen en dan heb je dus ook een 60 mm TB. Maar of je dan goedkoper uit bent??

weet het wel zeker, ik heb mijn klde inlaat spruitstuk incl gasklephuis voor 150 euro gekocht
even a broken clock gets to be right twice a day.
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Maar dat is dan niet goedkoper.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

inderdaad... gasklephuis kost bij hem 100 euro ( met inruil van je eigen gasklephuis)

voordeel van switchen van complete intake zie ik ook niet het voordeel van in, daarnaast is het ook veel meer werk...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie