ranges

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
xedos
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1213
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:06
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 2014
Locatie: Heemskerk.

Bericht door xedos »

ja dat is inderdaad wel een goed plan om met meerdere mx3's te gaan en dan de ranges te laten aanpassen met een soort van groepskorting als ze dat willen.Over die Denso iridium bougies, Ze hebben een hogere vonkopbrengst doordat de electrode afstand naar 0,4mm is gebracht.In de praktijk kan dit leiden tot een betere koude start,een snellere acceleratie,betere prestaties.Ze zijn wel aan de prijzige kant.Die van denso orgineel japans weet ik niet maar die van NGK zijn 19.44 ex de btw per stuk dus maal zes reken maar uit. :roll: Dealeradressen voor de Denso bougies kan je bellen met RS Trade, 036-540 0313.Ik heb er een plaatje en tekst van mocht iemand daar intresse in hebben kan ik het naar je mailen.

Gr, Xedos.
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

xedos schreef:ja dat is inderdaad wel een goed plan om met meerdere mx3's te gaan en dan de ranges te laten aanpassen met een soort van groepskorting als ze dat willen.Over die Denso iridium bougies, Ze hebben een hogere vonkopbrengst doordat de electrode afstand naar 0,4mm is gebracht.In de praktijk kan dit leiden tot een betere koude start,een snellere acceleratie,betere prestaties.Ze zijn wel aan de prijzige kant.Die van denso orgineel japans weet ik niet maar die van NGK zijn 19.44 ex de btw per stuk dus maal zes reken maar uit. :roll: Dealeradressen voor de Denso bougies kan je bellen met RS Trade, 036-540 0313.Ik heb er een plaatje en tekst van mocht iemand daar intresse in hebben kan ik het naar je mailen.

Gr, Xedos.


Dat plaatje en die tekst mag je wel even naar mij mailen als je wilt...
Gebruikersavatar
zilverbird
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 266
Lid geworden op: 13 mei 2004, 18:25
Locatie: limburg

Bericht door zilverbird »

Hoi

Hoor het wel als het zo ver is als er genoeg mensen zijn hiervoor die dit ook willen laten doen en groeps korting klinkt ook niet slecht.

Gr, Zilverbird
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Het lijkt mij handig als jullie even een lijstje maken met,

Wie willen er allemaal mee doen,
Wat voor auto rijd hij/zij,
Wel of geen bougies er bij (welke)

En er zal 1 man moeten gaan bellen met verwijk tuning om te vragen over dergelijke kortingen... :bla:
Gebruikersavatar
xedos
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1213
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:06
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 2014
Locatie: Heemskerk.

Bericht door xedos »

Ja dat is alvast een goed begin om met zijn alle een lijstje te maken.Mischien kunnen we er zelfs een soort meeting van maken :meeting: Kunnen ze dergelijke aanpassingen op een zaterdag doen? Het lijkt mij het verstandigst om eerst de aanpasing te doen en daarna pas de bougies want dan kan je merken of die ranges aanpassing echt voelbaar is.Ikzelf vind de bougies nogal prijzig alhoewel ze wel 70.000km meegaan volgens Denso. Hebben ze ook een vermogenstestbank eigelijk?

Xedos.
Gebruikersavatar
zilverbird
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 266
Lid geworden op: 13 mei 2004, 18:25
Locatie: limburg

Bericht door zilverbird »

Ja klinkt niet slecht een meeting maar dan lijkt het mij verstandig dat er eerst gebelt wordt of dit wel gaat met groeps korting
zonder bougies ik heb zo iets dat kan altijd nog maar men kan na vragen wat het kost met of zonder kan men zelf kiezen met of zonder toch.

mischien kan iemandt bellen die dit al heeft laten doen is maar een ideetje hoor
maar hoeveel doen er mee???is makkelijk als die belt kan ie zeggen met hoeveel we op de stop staan en welke auto`s.....

zilverbird komt
en heb een mx-3 v6

bijdeze...
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Intresse in het varranderen van je lucht ranges ? copieer dit bericht en voeg je naam toe ! aanspreek punt hier is Xedos

xedos Mx-3 zonder bougies
zilverbird mx-3 zonder bougies


Afbeelding
skielder
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 290
Lid geworden op: 01 dec 2003, 18:15
Locatie: den helder

Bericht door skielder »

xedos Mx-3 zonder bougies
zilverbird mx-3 zonder bougies
skielder mx-3


als we extra korting kunnen krijgen als we bougies erbij nemen, nem ik de bougies erbij..
Gebruikersavatar
xedos
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1213
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:06
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 2014
Locatie: Heemskerk.

Bericht door xedos »

Nou ik wil best met dat bedrijf gaan bellen als er voldoende animo voor is.Tot nu toe zitten er pas 3 in de lijst,is nog niet echt veel natuurlijk.Mochten ze nou geen korting geven zoeke we gewoon een ander bedrijf op die het wel doet. :nut: Dus zijn er nog meer geintresseerde? graag bij de lijst toevoegen.
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

xedos Mx-3 zonder bougies
zilverbird mx-3 zonder bougies
skielder mx-3
mx almere zonder bougies

Zijn er dan toch alweer 4..
Plaats reactie