Pagina 3 van 4

Geplaatst: 16 jun 2005, 17:48
door mx almere
Ja, je kan hem verstellen, maar bij de eerste kans die de auto krijgt (bijvoorbeeld als je accu een keer los is), staat ie weer standaard. Je kan hiermee geen problemen oplossen, alleen iets meer power eruit halen. Maar als je dit fout doet, kan je motor aardige schade oplopen.

Voor uitgebreide discussies hierover www.mx-3.com

Geplaatst: 18 jun 2005, 10:44
door speedstar
Mmm ik denk dat ik me nu echt zorgen moet gaan maken :cry:

ik heb mijn uitlaat vervangen en mijn mx doet niet anders dan klappen zeker als ik de gas loslaat en hem dan weer net een beetje indruk ik vond het ook wel stoer maar het is wel *?>>*** als mijn motor niet goed zou zijn er zit ook al een raar rammeltjhu in mijn moter???


mischien toch eens naar een garage :x

Geplaatst: 18 jun 2005, 12:12
door goeree
als er nog meer mensen zijn die intresse hebben ik heb nog 4 katvervangers liggen :lol: :lol: :lol:

@wittefinish you've got pm :lol:

Geplaatst: 18 jun 2005, 15:26
door mx3freak
goeree schreef:als er nog meer mensen zijn die intresse hebben ik heb nog 4 katvervangers liggen :lol: :lol: :lol:

@wittefinish you've got pm :lol:


watvoor? 1.6 of v6? staal of rvs?

Geplaatst: 18 jun 2005, 17:58
door RAG
goeree schreef:als er nog meer mensen zijn die intresse hebben ik heb nog 4 katvervangers liggen :lol: :lol: :lol:

@wittefinish you've got pm :lol:


Ik lust er wel 1 :?

Geplaatst: 18 jun 2005, 18:23
door goeree
vvor de V6 en het zijn stalen , wil je meer weten pm me dan maar :lol:

Geplaatst: 15 jul 2005, 23:45
door MDC
@ goeree: waarom nou weer niet voor een 1.6?

@ mensen die knallende dempers hebben: Als jullie de motor stationeer laten lopen "op welk toerental zitten jullie dan"?

Na het strten van de motor zit hij eerst iets hoger in de toeren (voor de 1.6 is dat 1700) na enkele sec. zal hij zakken naar 1100.

Nou is mijn vraag of hij bij jullie idd daar ook op blijft staan of gooit hij steets met de toerenteller 1100/1600 900/2000 enz. enz. Als dit bij jullie het geval is dan moet je is proberen om het injectiehuis schoon te maken. Dit is het metalen huis waar de luchtpijp van de luchtfilter aanzit. Bedebk dat er bij verbranding namelijk altijd roetaanslag is en dit kan in je behuizing gaan zitten en de sensoren doen storen van het motormanagement. Hoop dat dit jullir probleem oplost want dit is zeer invoudig te verhelpen en kost bij de garage een keer 12 euro

Geplaatst: 16 jul 2005, 12:17
door RazorMX-3
Mijn 1.6 begint als ik em start bij 1500 toeren, en dat zakt dan langzaam naar ongeveer 500 toeren maar.

Geplaatst: 17 jul 2005, 20:43
door goeree
omdat ik zelf een v6 heb , maar is kat daaro van niet toevallig hetzelfde ?

Geplaatst: 17 jul 2005, 22:47
door MDC
Dacht van niet want dan zou de twisted cat voor de V6 ook wel voor de 1.6 zijn