Witte knippers
Moderator: Moderators
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- speedymike
- Co-Pilot
ff een tip voor de knippers
haal ze er uit snij boven en onder de "lepels" eruit
vul je wasbak met kokend heet water laat ze er ff 5 min in liggen
en trek dan het glas er af leg ze terug in het water 10 min en peuter zoveel mogelijk kit er uit
leg ze weer terug in kokend water glas en unit
pak 2 lijm klemmen haal ze uit druk het glas zo goed en hard mogelijk terug zet de klemmen er op doe ze terug in het water en draai 1 keer rustig en goed vast haal ze na 5 min er uit en
whalla klaar haal bij de bouw markt een bus transparant powermax
spuit een spuitje vol doe hier een doseer naald op en spuit de randen vol werk dit goed af en je heb mooie lampjes.
je bent hier ongeveer een uurtje of 2 mee bezig maar je heb dan ook wel wat.
en als je geen vuurvaste handen heb laat je vriendin dan de lampen uit het water halen
volgede keer foto's
haal ze er uit snij boven en onder de "lepels" eruit
vul je wasbak met kokend heet water laat ze er ff 5 min in liggen
en trek dan het glas er af leg ze terug in het water 10 min en peuter zoveel mogelijk kit er uit
leg ze weer terug in kokend water glas en unit
pak 2 lijm klemmen haal ze uit druk het glas zo goed en hard mogelijk terug zet de klemmen er op doe ze terug in het water en draai 1 keer rustig en goed vast haal ze na 5 min er uit en
whalla klaar haal bij de bouw markt een bus transparant powermax
spuit een spuitje vol doe hier een doseer naald op en spuit de randen vol werk dit goed af en je heb mooie lampjes.
je bent hier ongeveer een uurtje of 2 mee bezig maar je heb dan ook wel wat.
en als je geen vuurvaste handen heb laat je vriendin dan de lampen uit het water halen

volgede keer foto's
Een dag zonder MX3 .......is een eeuw niet geleefd ' (
- speedymike
- Co-Pilot
- speedymike
- Co-Pilot
- NightQrawler
- Pilot
knipperlicht los, met boormachine via achterzijde erin, wel uitkijke dat je niks vh witte beschadigd, kan ook met schroevedraaier proberen het oranje gedeelte te slopen, met boormachine paar gaten maken. dan met bektangetjes het eruit slopen, als je het stuk heb en er allemaal kleine stukjes nog in de knipper/stadslicht unit zitten. dit mbv stofzuiger eruitzuigen. 

If you dont like it, Customize it!!!

- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Jaja...ik was het zat dus gewoon 2 tangetjes gepakt en kapot geknepen
Het resultaat vind ik zelf mwha....
Ik had gedacht dat mijn stadslicht en normale licht nu hetzelfde zouden zijn maar het licht dat bij die knippers zit is een stuk geler....
Het resultaat vind ik zelf mwha....
Ik had gedacht dat mijn stadslicht en normale licht nu hetzelfde zouden zijn maar het licht dat bij die knippers zit is een stuk geler....

N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences