Pagina 3 van 3

Geplaatst: 26 jun 2010, 18:37
door kiyamizio
dan maar een klde tunen.

Geplaatst: 26 jun 2010, 18:53
door Mazdarati MX-6
Ook met een klde heb je je na delen .
Ga je voor een klde dan ben je goedkoper uit als met een klze .
Alleen wil je 190 a 200 pk uit een klde halen dan kan je beter de ZE nemen .
Kwa kost zit je dan weer het zelfde alleen met de KLZE kan je weer iets verder als je daar alle bold ons op zet .

Tîs maar net wat en hoeveel pk je wil .
Wil je rond de 190 a 200 pk dan kan je een KLDE nemen met alle bold ons of gelijk een stock KLZE .
Kwa kosten zal het niet veel schelen .

KLZE blok 190/200pk +- 1200 euro totaal 1200 euro
KLDE blok 190/200pk +- 800 eruo
RVS headers +- 250 euro
Cat vervanger +- 100
Chip 100 euro Totaal 1250 euro

Re: 1.8v6 onderdelen op een 2L of de 2.5v6

Geplaatst: 27 jun 2010, 17:09
door JForce
MX3V6_DH schreef:Dat is een KLZE met turbo, kijk maar naar het inlaatspruitstuk 8)



http://www.youtube.com/watch?v=DH1uPZAvV7E

owkee, deze dan :P

Geplaatst: 28 jun 2010, 08:34
door bramx3
ik weet wel dat er ooit custom inlaat spruitstukken zijn geproduceerd.
hiermee scheen je ook een aantal pk mee te winnen.
we ben je hiermee je vris-systeem kwijt.
en moet je computer opnieuw worden afgesteld

Geplaatst: 28 jun 2010, 17:48
door kiyamizio
VRIS is toch gewoon wat andere merken variable lucht intake noemen.

of is het wat anders?

als je alleen voor pk ga het je geen variable lucht inlaat nodig.

Geplaatst: 28 jun 2010, 18:55
door Mazdarati MX-6
De vris heb je wel nodig .
De vris kleppen zorgen ervoor dat de koppel kromme beter wordt .