het KAN iets opleveren.
maar de 2,5 v6 is een betere basis, dus k8 miss 8pk winst (cai, kvv, spruitstuk)
maar van wat ik zo hoor/lees, verschuif je meer je koppel/pk lijn.
dus het over het algemeen veranderen van topsnelheid en acceleratie.
Exhaust headers
Moderator: Moderators
JForce schreef:het KAN iets opleveren.
maar de 2,5 v6 is een betere basis, dus k8 miss 8pk winst (cai, kvv, spruitstuk)
maar van wat ik zo hoor/lees, verschuif je meer je koppel/pk lijn.
dus het over het algemeen veranderen van topsnelheid en acceleratie.
Dyno of niet, voor je gevoel trekt hij beter op. Weet van een maatje van mij die er een op zijn kf blok had gedaan en verder alleen een freeflow einddemper had, dat hij iets lekkerder oppakte en hij klinkt natuurlijk een stuk beter..
[quote="SstennizZ
Dyno of niet, voor je gevoel trekt hij beter op. Weet van een maatje van mij die er een op zijn kf blok had gedaan en verder alleen een freeflow einddemper had, dat hij iets lekkerder oppakte en hij klinkt natuurlijk een stuk beter..[/quote]
Vaak met meer geluid voelt het ook een stuk sneller he
Maar het zal vast wel iets winst geven, maar tis vaak net als je het denk dat het wat oplevert dat je het ook "voelt".
Dyno of niet, voor je gevoel trekt hij beter op. Weet van een maatje van mij die er een op zijn kf blok had gedaan en verder alleen een freeflow einddemper had, dat hij iets lekkerder oppakte en hij klinkt natuurlijk een stuk beter..[/quote]
Vaak met meer geluid voelt het ook een stuk sneller he
Maar het zal vast wel iets winst geven, maar tis vaak net als je het denk dat het wat oplevert dat je het ook "voelt".
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>