Pagina 3 van 8

Geplaatst: 28 feb 2011, 04:46
door Be_Easy
Nieuwe bandjes zijn gemonteerd en bevallen prima!
Goede service en prijzen ook! www.topbanden.com binnen 2 dagen geleverd.

en ondanks de trage vorderingingen hier een kleine sneak preview van me deurpanelen.

Afbeelding

voorste 2 moeten nog,,,

gr

Geplaatst: 28 feb 2011, 14:23
door WhiteFinish
Zo...!! Ziet er goed uit (van een foto)..

Ben benieuwd naar het resultaat van up close.
Heb het ook ooit een keer geprobeerd en die bolling is zooooo moeilijk :nut:

Geplaatst: 28 feb 2011, 19:04
door yellow
Dat ziet er echt heel goed uit! Kudos! :shock:
Ben ook benieuwd naar wat high-res pics :mrgreen:

Geplaatst: 28 feb 2011, 19:07
door Be_Easy
@yellow, helaas zit dat er met mijn geniale smartphone niet in... :p

@whitefinish, jha dat had ik ook ondervonden vandaar dat ik het nu met spuitbus heb gedaan. Flink schuren beetje plamuur dan heb je het zo zacht als een babyhuidje:p
Misschien in de toekomst nog LATEN stofferen.

Geplaatst: 19 mar 2011, 22:17
door Be_Easy
Gebruikersnaam: Be_easy
Echte naam: Harm
Email adres:
Geboorte datum: 28-08-1990
Geslacht: man
Woonplaats: Best
Beroep: Manager
Hoogste boete: 0€
Homepage:

Type Mazda: Mazda MX-3 1.8 V6
Bouwjaar: 1992
Vermogen: 134PK
Kleur: Bluish Green Metallic


Motorische Tuning :

Custom CAI
K&N filter
Shortshifter
Sebring einddemper

Optische Tuning :

Facelift dashboard
Custom kleppendeksels
Neon under dash
Ledverlichting in de deuren
Tenzo shoulderpads
Tenzo pedalenset
Tenzo pookknop
Tenzo handremcover
Sparco vloermatten
Sportstuur+naaf
Custom hoedeplank
17'' inovit rapid matt blk rr
Carbon style altezza's

In Car Electronics :

JVC Autoradio
Climax 1500 versterker
Ground zero compo
New Sound 2x600 sub

In De Planning :

Motoronderhoud.
Auto verlagen (spullen al in huis).
Interieur afmaken, bekleden met wit skaileer.
Bumpers blijven origineel ivm USA uitvoering.
Auto spuiten in mat wit.
Wie weet een KL-DE erin.

Geplaatst: 09 mei 2011, 12:27
door Be_Easy
Forumvrienden:
Gister onderweg naar jaf op de snelweg ineens een gigantische tik in me blok en in hoge toeren als hij op druk komt word het meer een brom.
Meteen op de vluchtstrook gaan staan even alles gecheckt en toch maar anwb gebelt.
Door de anwb naar huis gesleept.

De eerste diagnose is de drijfstanglager en me kleppestoters.
Heb besloten dit blok niet meer op te knappen en de auto zo snel mogelijk te schorsen.

De nieuwe planning:
Even flink sparen en opzoek naar een kl-de blok.
Dit blok zal volledig uitelkaar gaan en opnieuw gebouwt worden.
Daarnaast zal ik nu de auto toch stil komt te staan meteen mijn onderstel aanpakken en waarschijnlijk ook laten spuiten.
Al met al voor mij een flinke bult geld dus zal niet binnen notime gemaakt zijn.

Ik zal jullie hier op de hoogte houden van de vorderingen.
Gr

Geplaatst: 09 mei 2011, 14:04
door WhiteFinish
Oef... dat is wel balen zeg !!

Waarom een DE kopen en ook nog eens rebuilden? Je kan toch proberen langer met de DE te rijden en laterna alsnog rebuilden.

Geplaatst: 09 mei 2011, 14:06
door Be_Easy
je ben van plan een de uit een sloop probe te halen dus vandaar dat het mij verstandig leek deze uit elkaar te halen.
Sta open voor alle tips natuurlijk!

Geplaatst: 09 mei 2011, 19:57
door SstennizZ
Heb trouwens nog een aanvulling op je onderschrift:
Oversteer is when you hit the wall with the back of the car,
understeer is when you hit the wall with the front of the car,
horsepower is how fast you hit the wall,
torque is how far you take it with you.

Geplaatst: 17 mei 2011, 22:28
door Be_Easy
Oke de twijfel is toegeslagen,
Wat ga ik met me auto doen??
Ik zou dolgraag deze wagen voorzien van een nieuw hart en weer helemaal opknappen maar weet niet of dit financieel haalbaar en verstandig is.
Ik laat hem voorlopig nog even op stalling staan en zal binnekort een verkooptopic openen voor de onderdelen die sowieso weg kunnen.

Hoop dat ik een mogelijkheid ga vinden deze toch redelijk biijzondere amerikaan hier weer op de weg te krijgen.

Alle tips zijn welkom!
Gr