ja tuurlijk, je kan er wel 500.000 mee rijden. Maar de gemiddelde v6 rijder "gebruikt" het blok toch wel eens even dacht ik zo. dan slijt ie wel sneller.
daarom een gemiddelde van 250.000, ik heb nog geen mx-3 te koop zien staan met een hogere kmstand. (dat hoeft natuurlijk niet alleen aan het blok te liggen)
maar daarom staat er ook:
stel, en persoonlijk vind ik.
stel je gaat er slecht mee om, jah dan kan je een auto in een ritje van 100km ook wel vernielen.
kmstand correct? jah dat blijft giswerk idd. Maar ik neem aan dat Jeroentje.nl wel ongeveer weet wat ze verkopen, en ook garantie geven niet?
maar goed ik zou een klze nemen, omdat daar meer ervaring mee is. dit ook om dat mijnes OBD2 is, en ik heb hiervoor de meeste info. Wat ook te maken heeft met mijn budget, ik heb genoeg info(denk ik, ff afkloppen) om voor een vastgestelde prijs een klze te laten inbouwen, voor klde zou ik dan weer veel research moeten doen, en als het dan mis gaat kan ik hem niet goed laten lopen omdat de kas leeg is.
De klze is naar mijn overtuigen sneller van wat ik heb gezien,gehoord en gelezen.
dat sommige mensen het daar niet mee eens zijn, jah dat ligt aan hun eigen ervaringen. zoals hier eerder beschreven klde's rijden klze's eruit.