@Robin-mx3

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

Afbeelding
Afbeelding

Bumper is aardig strak, alleen nog achterkant verstevigen en 2 punten naar mijn zin maken, maar dat wijst zich pas als de bumper af is.
Heb de ophanging rood gespoten... detail :mrgreen: 8)
PascalMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 12 mar 2006, 22:15
Locatie: Musselkanaal

Bericht door PascalMX3 »

Mazzel man! Als je in de sloot was gereden, dan was het echt einde oefening, terwijl je lekker bezig bent tunen.
Hoe heb je dat voormekaar gekregen, ff 360 graden rond met de auto?

Ophanging rood gespoten? Wordt dat straks nog zwart meegespoten, of blijft dat zo....
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

PascalMX3 schreef:Mazzel man! Als je in de sloot was gereden, dan was het echt einde oefening, terwijl je lekker bezig bent tunen.
Hoe heb je dat voormekaar gekregen, ff 360 graden rond met de auto?

Ophanging rood gespoten? Wordt dat straks nog zwart meegespoten, of blijft dat zo....


Ja heb egt zo geluk gehad! k dagt nu komt de plons en in 1 keer hing ik stil!

Hebben hier belemmeringen van 2 aan de ene kant en 1 in t midden aan de andere kant op een 60km-u weg zogenaamd voor veiligere doorstroming :? ik had de opening aan mijn kant en was wat laat doordat ik me verslapen had en ging er iets te vlot in (in combinatie met gladheid) waardoor ik er verder uit kwam dan mijn bedoeling was en kwam ik met mijn rechter wielen in de modder terwijl ik al terug stuurde. daar door klapte de auto om en voor ik t wist hing ik boven de sloot.

Durfde eerst niet uit te stappen maar mijn deur werd gelijk open getrokken door weg gebruikers van tegen overgestelde richting die het hadden zien gebeuren. En er liep een boer toevallig langs die me egt super geholpen heeft. Want wist me egt geen raad op dat moment.

Ben egt zo blij inderdaad dat me auto nog mijn auto is en geen aquarium is geworden, want ben er juist zo lekker mee bezig.
Reed niet eens harder dan ik er mogt maargoed denk wat te schigtig allemaal, dus heb wel geleerd dat ook al heb ik haast: in de auto rustig blijven waar het nodig is.
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

ophanging blijft mischien rood even kijken, zat er aan te denken wat kleine rode accenten in te brengen.

Ook in het interieur maar ben daar nog niet geheel zeker in.
PascalMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 12 mar 2006, 22:15
Locatie: Musselkanaal

Bericht door PascalMX3 »

Ja, voor je het weet heb je zo een ongeluk. Ik ben soms ook wel te laat, maar dat interesseert me niets, ik ga er echt niet harder door rijden. En met dit weer? dan ben ik nog liever een opa op de weg :mrgreen:

Kijk uit met accenten aanbrengen op een zwarte auto. Maaruh elk z'n smaak he :)

Bij een zwarte auto valt de belijning minder op. Als gifgroene of rode accenten daar op gaat maken, vallen de ogen direct daarop, zonder eerst te kijken naar het geheel van de auto.

Ik had eerst rode remklauwen, en ben nu bezig ze weer mooi zwart te maken. Achterremklauwen heb ik nu klaar, en dit oogt een stuk beter. Voor krijg ik EBC greenstuk blokken, tja de naam zegt het al, groene blokken, dus wat heb ik gekocht......... zwarte hittebestendige verf :mrgreen:

In de auto maak ik ook alles zwart. A-stylen, hemeltje etc heb ik bekleed met zwart skaileer. De rest komt straks, dat moet eerst nog gebouwd worden.................
PascalMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 12 mar 2006, 22:15
Locatie: Musselkanaal

Bericht door PascalMX3 »

oja, rode accenten onder de motorkap is altijd wel leuk, samen met bv rode 9mm bougiekabels van NGK..... 8)
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

:mrgreen: haha ja ik weet wel beter nu :oops: dus geen gehaast meer!

vandaar de twijfel idd, denk dat ik ook alles zwart ga houden, blijft wel het mooist denk ik..

ben best benieuwd naar je auto, ergens foto,s er van?
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

PascalMX3 schreef:oja, rode accenten onder de motorkap is altijd wel leuk, samen met bv rode 9mm bougiekabels van NGK..... 8)


thanks voor de tip 8)
PascalMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 12 mar 2006, 22:15
Locatie: Musselkanaal

Bericht door PascalMX3 »

Foto's? Heb wel wat op de schijf staan, moet ik eerst ff wat uploaden. Ik pm je wel :mrgreen: als ze erop staan..........

......moet nodig een keer een profiel aanmaken :clown:
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

haha okee is goed, zie ze dan wel tegemoed.

ja idd :lol: kon m al niet vinden hahaha :bier:
Plaats reactie