Vraagje Projector headlights type 2 AUTOSTYLE

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Brutus
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 244
Lid geworden op: 19 jan 2009, 22:56
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998

Bericht door Brutus »

He Maazzy,

Ik ben ook door de apk gekomen inclusief alle led lampen en de xenon.

Ik kan en wil niet meer zonder Xenon. Het licht is zo helder en fijn voor je en ook voor andere als je de juiste lampen hebt en ze goed afsteld.
Ik vind het belangrijk dat tegenliggers geen hinder ondervinden van mijn lampen. Ik zou het ook vervelend vinden als iemand anders wel in mijn gezicht zou schijnen.

Verder heb ik mijn type 2 lampen nog kunnen verkopen dus valt de schade mee. Probeer ze anders ook te verkopen en koop daarna nieuwe.

Greetz Brutus
Riesh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 06 jan 2007, 12:15

Bericht door Riesh »

Wat gaat er in die type 2: H7 of H1 ?

Voor H7 heb ik speciale xenonlampen (H7R) om verblinding te voorkomen
www.nicosport.nl - tuning en onderstel
www.brandblusserexpert.nl - voor de goedkoopste brandblussers
Gebruikersavatar
Brutus
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 244
Lid geworden op: 19 jan 2009, 22:56
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998

Bericht door Brutus »

He Richard,

Wat is er dan anders aan deze lampen ?

Greetz Brutus
Riesh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 06 jan 2007, 12:15

Bericht door Riesh »

H7R xenonlampen zijn op specifieke delen 'afgeplakt' waardoor ze beter geschikt zijn voor Reflector koplampen.

Ze zijn in eerste instantie ontwikkeld voor de oudere Astra's maar het blijkt ook in andere auto's goed te werken
www.nicosport.nl - tuning en onderstel
www.brandblusserexpert.nl - voor de goedkoopste brandblussers
MaaZzy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 mei 2009, 15:35
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6

Bericht door MaaZzy »

Brutus schreef:He Maazzy,

Ik ben ook door de apk gekomen inclusief alle led lampen en de xenon.

Ik kan en wil niet meer zonder Xenon. Het licht is zo helder en fijn voor je en ook voor andere als je de juiste lampen hebt en ze goed afsteld.
Ik vind het belangrijk dat tegenliggers geen hinder ondervinden van mijn lampen. Ik zou het ook vervelend vinden als iemand anders wel in mijn gezicht zou schijnen.

Verder heb ik mijn type 2 lampen nog kunnen verkopen dus valt de schade mee. Probeer ze anders ook te verkopen en koop daarna nieuwe.

Greetz Brutus


Thnks.

Goed om te horen dat jij er ook doorheen bent gekomen, das al iets meer zekerheid. :)

Ik heb mijn type 2 ook verkocht dus die schade valt dan nog wel mee, ik kijk het nog ff aan met de type 1 want daarvan is de pasvorm weer iets minder!

GreetZz
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bericht door Benny »

hey kan iemand mij vertellen welke draden ik moet doorverbinden van mijn projector headlights type 1 om de leds als knipperlichten te laten functioneren?
ik kom er zelf niet uit en de originele knipperlichtunit kan er niet meer in door het aanpassen van de bumper.

anyone?
Plaats reactie