Groupbuy Splitfire 8mm dualcore bougiekabels??
Moderator: Moderators
auto loopt verder gewoon goed.
als je voor de auto staat dan de linkse boegie van de achterste rij, die sluit niet helemaal mooi aan, van de andere 2 achterste kan ik het niet zien. rubber omhoog houden nog niet gedaan, van het weekend maar weer proberen.
heb jij de kabels gewoon weer op dezelfde manier lopen of heb je ze anders lopen?
als je voor de auto staat dan de linkse boegie van de achterste rij, die sluit niet helemaal mooi aan, van de andere 2 achterste kan ik het niet zien. rubber omhoog houden nog niet gedaan, van het weekend maar weer proberen.
heb jij de kabels gewoon weer op dezelfde manier lopen of heb je ze anders lopen?
- NightQrawler
- Pilot
skielder schreef:auto loopt verder gewoon goed.
gewoon ff kap los, bougiekabel er af, links passagierszijde, ff kijken waar je hem instopt, beetje richten goed drukken totdat je het plop-geluidje hoord(je kan eventueel rubber-gedeelte even iets omhoog houden).goed aandrukken.loopt de auto op 6cilinders?
die linker ging bij mij ook het moeilijkst hoor.
je moet bij allemaal het plop-geluidje horen, bij de kant op de onsteking het klik-geluidje.dat staat ook in de handleiding.
ik heb ze gewoon zo netjes mogelijk geplaatst en de originele kabelhoudertjes(die kleine zwarte plastic dingetjes) gebruikt.
If you dont like it, Customize it!!!
- NightQrawler
- Pilot