Pagina 14 van 17

Geplaatst: 01 nov 2010, 22:44
door JForce
gekocht van simonsezz hier op het forum.

hij heeft hem van bastian gekocht en in laten bouwen.

maar hoe kijk je in de cilinderkamer? ja met endoscoop maar via waar?

en ik dacht dat kl31-1A1 voor ZE- zuigers stond dus.

de auto was zeker wel snel iig.

Geplaatst: 02 nov 2010, 10:10
door WhiteFinish
Ja, je kan kijken met een endoscoop of er ZE zuigers in zitten.

Als je de longneck gekocht hebt kan je ook kijken of er kl31 nokkenassen in zitten.

Geplaatst: 02 nov 2010, 12:59
door JForce
ja oke, maar dat moet dus via het bougiegat. En het is een curved, qua uiterlijk identiek aan SstennizZ klze.

maar hij had toch:

KL-ZE zuigers
KL-DE koppen
KL-ZE intake

maar de klze word op dit moment in gebouwd, dus kan niks bekijken :P

of het is de 2e in dit rijtje of de 5e bij mij denk ik:
http://www.oocities.com/viv95pgt/klze.html

Geplaatst: 02 nov 2010, 14:51
door WhiteFinish
KLZE zuigers zijn, in de laagcompressie variant, hetzelfde als de KLDE zuigers.

Maargoed, we gaan aardig wat off topic.

Dus... terug naar de chips

Geplaatst: 02 nov 2010, 19:37
door Mazdarati MX-6
Gebruik effe de zoek functie .
Er is 1 topic waar ik in gereageerd heb en daar staan al je vragen .

Maar de ZE van SstennizZ dat is een heel apart geval .

Maar back on topic .

Geplaatst: 03 nov 2010, 11:30
door JForce
ja iid sorry :bier: , maar de kl-ze hoe en wat faq is zwaar verouderd en klopt niet helemaal, daar staat klze LC 190hp.

al heeft het wel te maken met wat voor chip erin moet . :mrgreen:

Geplaatst: 06 nov 2010, 17:05
door LeeTi
ik heb een Mazda MX-6 met een KL-31 blok met long-neck. Maar met een ECU voor een Curved-neck. De ECU is een aangepaste KL-DE met X-treme THINGS chip uit amerika. Nu heb ik het probleem dat hij vaak in houd rond de 3k/4k. De top snelheid met orginele velgen is ook niet hoger als een km of 220.

Nu is mij vraag kan dit door de ECU veroorzaakt worden?

Geplaatst: 06 nov 2010, 17:24
door SstennizZ
LeeTi schreef:ik heb een Mazda MX-6 met een KL-31 blok met long-neck. Maar met een ECU voor een Curved-neck. De ECU is een aangepaste KL-DE met X-treme THINGS chip uit amerika. Nu heb ik het probleem dat hij vaak in houd rond de 3k/4k. De top snelheid met orginele velgen is ook niet hoger als een km of 220.

Nu is mij vraag kan dit door de ECU veroorzaakt worden?


Met inhouden, bedoel je dan dat hij bij vol gas even een soort bonk geeft? Zegmaar dat het lijkt alsof het blok even stuiterd? Ik draai ook een bijna ze op een de ecu met chip en heb dat tussen de 3000 en 4000. Komt misschien dan toch door het de ecu op een ze.

Geplaatst: 06 nov 2010, 19:16
door JForce
SstennizZ schreef:
LeeTi schreef:ik heb een Mazda MX-6 met een KL-31 blok met long-neck. Maar met een ECU voor een Curved-neck. De ECU is een aangepaste KL-DE met X-treme THINGS chip uit amerika. Nu heb ik het probleem dat hij vaak in houd rond de 3k/4k. De top snelheid met orginele velgen is ook niet hoger als een km of 220.

Nu is mij vraag kan dit door de ECU veroorzaakt worden?


Met inhouden, bedoel je dan dat hij bij vol gas even een soort bonk geeft? Zegmaar dat het lijkt alsof het blok even stuiterd? Ik draai ook een bijna ze op een de ecu met chip en heb dat tussen de 3000 en 4000. Komt misschien dan toch door het de ecu op een ze.


ik weet het niet, mijn k8 had dat ook.

Geplaatst: 06 nov 2010, 20:21
door Mazdarati MX-6
LeeTi schreef:ik heb een Mazda MX-6 met een KL-31 blok met long-neck. Maar met een ECU voor een Curved-neck. De ECU is een aangepaste KL-DE met X-treme THINGS chip uit amerika. Nu heb ik het probleem dat hij vaak in houd rond de 3k/4k. De top snelheid met orginele velgen is ook niet hoger als een km of 220.

Nu is mij vraag kan dit door de ECU veroorzaakt worden?


Hee LeeTi stel je ook eens voor op de mx6 forum .
Kunnen wel wat meer mensen gebruiken .

Maar wat bedoel je met in houden ?

Kunnen namelijk erg veel dingen zijn .