Yence

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Even een update op het Corksport verhaal. Een maand of 2 geleden had ik daar een koppelingskit, shortshifter en nog wat kleine dingetjes besteld. Dit pakket is echter in VS nog kwijtgeraakt.
Travis van Corksport is tot nu toe erg behulpzaam geweest en het pakket is iig verzekerd, maar het begint nu allemaal erg lang te duren en er gebeurt erg weinig. Voorlopig ga ik er ook maar gewoon van uit dat ik m'n geld (dik 500 euro :shock: ) kwijt ben, want ik zie dit niet meer goedkomen. Wel moet ik er even bij zeggen dat ik tot nu toe erg goede ervaringen heb met corksport, alleen iets minder met de post! :roll:

Zaterdagochtend ga ik bij Walter z'n stage3 koppeling ophalen die hij nog te koop had liggen, die komt er nu dus in. Ik laat dan gelijk m'n rvs remleidingen set monteren.
De Rockfort speakers die ik bij pimtensen.nl besteld had verwacht ik nu na 2 maanden ook niet meer :S
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Jens toch....

Ze moeten jou toch wel erg hebben he...

Hoop dat het je de komende tijd een beetje meezit !

Als je de remleidingen doet vervangen is het misschien ook slim om nieuwe remvloeistof erin te doen (als dit langere tijd niet is gebeurd)

Ontluchten moet je toch
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
raymondmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 450
Lid geworden op: 14 nov 2005, 22:50
Locatie: vaals

Bericht door raymondmx-3 »

jij hebt ook alle pech dat is echt klote om te horen,
ik hoop voor je dat je toch nog je geld terug krijgt
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Ik hoop toch echt dat het vanaf nu dan een beetje voor je meezit kerel,want het is allemaal ellende de laatste tijd :cry: Maar je geld kwijt kan toch niet je heb het toch gestort op een bedrijfsrekening :blink: Das altijd te achterhalen toch
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

idd klote nieuw jens,, ik hoop dat alles nog goed komt
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Ik denk dat het wel goedkomt met Corksport. Je kan veel van ze zeggen, maar de service op dit soort gebieden is geweldig. Ik neem ook aan dat ze hebben verzonden met Track&Trace, of niet?
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

dam echt klote man. hop voor je dat het er vanaf nu een beetje rooskleuren uitziet en dat je je geld nog kan achtterhalen...
succes ermee 8)
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Met de service van corksport is ook zeker niks mis. 'Tis idd verstuurd met track & trace. Het is afgegeven bij het postkantoor, maar daarna nergens meer aangekomen (is ondertussen ook al weer bijna 2 maanden geleden).

bedankt voor het medeleven allemaal. Ben vandaag trouwens een afspraak gaan maken bij m'n vaste garage, die hebben pas de 20ste tijd :shock: Gelukkig ruimschoots op tijd voor JAF, dat wel :D
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Daarnet ben ik de MX naar de garage gaan brengen, waar morgen de stage3 koppeling van gemonteerd zou worden die ik nu een kleine 2 weken hier heb liggen.
1 keer raden wat ik vanochtend met de post binnen kreeg...


Jawel, de ACT koppeling van CorkSport :nut:

Bij deze heb ik dus een Spec stage3 koppeling voor de 1.6 dohc te koop :roll:
master peanut
Pilot
Pilot
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2005, 18:22
Locatie: almere

Bericht door master peanut »

En waar is die koppeling goed voor?
Plaats reactie