wielkast randen verroest!!

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

ja die user is hier ook nog een tijdje actief geweest...

tsja, en als je maar 2500 euro bijv te besteden hebt, en een MX met KLZE zoekt dan heb je sneller kans dat je bij de kneusjes uitkomt... :mrgreen:
had je beter wat meer geld kunnen spenderen en een GOEIE mx met KLZE kunnen kopen ( hint ;)

maar goed, hij vroeg er ook veel minder voor, dus in verhouding met elkaar zou het natuurlijk dan wel kunnen zijn dat er iets meer mis mee is ( het is niet dat mijn mx nu zo overpriced is)

wat had je bij mij geboden dan???

maar goed, die mx3 heeft ook al weer heel wat kilometertjes gemaakt dus ja dan heb je sneller kans dat er meer gebreken ontstaan ( maar roesten mogen ze zowieso niet!)

succes met herstellen, maak ook even een frontpage profiel aan en stel je eventjes voor onder ''profielchat'' 8)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
mazdarati
New member
New member
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mar 2009, 18:03
Locatie: etten-leur

Bericht door mazdarati »

ik had 3500 geboden.
ook beetje weinig gezien de staat marj

ik heb deze ook voor 3500, en ik kan heel goedkoop aan originele mazda onderdelen komen, en heb plaats om te werken.
werk namelijk bij een mazda dealer:P
dus di gebreken maken nie veel uit.
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Ik ben idd de 2de eigenaar van de auto geweest vanaf de tijd dat die op het forum is... heb hem toen idd verkocht aan fabian.. tijdens de verkoop (waar ik toen ivm curces niet bij was) Zei me vader dat hij er heel ruw en met veel gas mee om ging..

Als je wat meer info wilt over de wagen kun je me altijd een pm sturen..
Afbeelding
Plaats reactie