mx3

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

:rock: :trein:
eens en eens :P
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

PascalMX3 schreef:Moderator, doe hier iets aan!

Dit is forumvervuiling. De TS had met wat research zelf kunnen ontdekken dat er H4 xenon of mx-3 projectorlampen op de markt te vinden is.

Ik zou het erg op prijs stellen, dat zulkse topics direct worden gesloten, en verwijderd.

Maarja, dat is mijn mening :x


rustig maar...

er zijn ergere dingen in de wereld als dit toch. we hoeven toch niet elk topic te sluiten wat te vinden is met de search ( 9 van de 10 nieuwe leden weten niet eens goed hoe de search werkt) dus als je nu mee wilt helpen aan de netheid van het forum dan schiet het meer op om de TS te helpen ipv moord en brand te schreeuwen..

we zijn geen groot forum wat dagelijks meer dan 100 nieuwe topics heeft. in die situatie zul je wel meer moeten schakelen op veel gestelde vragen die veel voorkomen, maar wij hebben niet de policy om elk topic direct te sluiten en te verwijderen. bij een groot forum moet dat wel omdat het anders een zootje wordt...


ontopic;

ik denk dat de TS nu wel een idee heeft waar het te vinden is en wat voor fitting er in de lampen zit.. succes met het plaatsen!!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gregory
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 107
Lid geworden op: 27 mar 2010, 19:15
Locatie: België

Bericht door Gregory »

MX3Pioneer schreef:wat is alles? ik kan ook niet verwachten van een mx3 met 200xxx+ km's dat ie super loopt (aan de andere kant, mx3's zijn wel sterk gebouwd), maar daar komt toch een klze + ander spul in

hoe rijd ie dan?


mijne heeft 166*** en die loopt super

is al te zien hoe zijn onderhoud is verlopen
MX-3 1.6 16V '91
Plaats reactie