194.000 kilometer 80kmh 4th gear booooom engine
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- mazdamaster
- Pilot
kleine update:
motor is eruit en nieuwe blok word op dit moment opgebouwd.
nieuwe distributie riem met spanrol zit er al op, nieuw toplagertje zit erin.
donderdag komt de nieuwe koppeling er weer aan en dan is het zaterdag tijd om hem er weer in te leggen
@ mazdamaster
jah het wel gekunt maar dan heb ik geen garantie op het blok
dus speel het liever op safe want je weet natuurlijk geen historie.
motor is eruit en nieuwe blok word op dit moment opgebouwd.
nieuwe distributie riem met spanrol zit er al op, nieuw toplagertje zit erin.
donderdag komt de nieuwe koppeling er weer aan en dan is het zaterdag tijd om hem er weer in te leggen

@ mazdamaster
jah het wel gekunt maar dan heb ik geen garantie op het blok

- mazdamaster
- Pilot
double d schreef:@ mazdamaster
jah het wel gekunt maar dan heb ik geen garantie op het blok![]()
Watvoor garantie heb jij gekregen dan ? en de historie is natuurlijk wel aanweizg want ik heb er zelf mee gereden . maar wel veel km hoor..
Ik heb zelf een klze gekocht . en daar heb je dus geen garantie of historie bij. De gedraaide km moet ik maar geloven.
Maar succes met je blok..

hee vriendjes en vriendinnetjes afgelopen weekend is het nieuwe blokje gemonteerd en vandaag op zondag aan het lopen gemaakt ik was dolblij toen ik in de auto zat en de sleutel omdraaide
we moeten alleen nog ff van de week de remmen voor en de wielen en een paar kappen en bumpers monteren dan is die weer klaar. fotos komen nog volgend weekend ofzo

we kregen de auto eerst niet aan het lopen omdat de vacuum niet helemaal goed zat ff roken en doen. daarnaa liep die weer. ff test rijden en de motor loopt geweldig alleen de remmen zijn wat minder dus die moeten binnenkort vervangen worden.
moet toch eerst alles inlopen dus is niet het ergste hier in de rustige achterhoek is alles te overzien namelijk.

ik zal als ik tijd heb wel een hoop fotos maken voor in mijn bucket. want ben veel aan het klussen om ma terug te betalen

groeten dennis (double d)