@ wennypoes

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Wat je kunt doen is een alarm installeren met een radar module. Die maakt een 'veld' om je auto...als je daar binnenkomt gaat alarm af.
Wordt veel toegepast bij cabrio's.
Nadeel van deze dingen is dat je vaak 'vals' alarm krijgt als er bijv. iemand gewoon langs je auto loopt of zijn/haar auto bij de jouwe parkeert bij een supermarkt ofzo.
Gebruikersavatar
wennypoes
New member
New member
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 jan 2009, 20:12
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Locatie: Darp

Bericht door wennypoes »

heb een mooi alarm uitgezocht.. de camco rs750

vrijdag me auto weg brengen en zaterdag klaar.

daarna weer ff sparen om de auto helemaal apk klaar te maken.,.(hoeft voor de apk alleen maar nieuw stadslicht en een kentekenlampje gedaan te worden.....)best goed voor een 2dehands auto...

later even alles aan de voorkant nakijken.. ik stuiter als een gek op hobbelige wegen... en die zijn er veel.....nieuwe veren misschien wel...
daarna ga ik eerst een grote beurt laten doen.
als dat allemaal klaar is ga ik de binnenkant eens aan pakken,, nieuwe stoelen er in(wel de originele ben niet zo groot dus kuipje zit er niet in.. hihi) misschien nieuwe bekleding.. nieuwe matten gordel hoezen en misschien ook nog een stuur hoes... ben wel tevreden met me stuur dus hoeft geen andere erin. verder heb ik nog geen leuke ideen voor de auto maar dat komt vast wel als ik hier wat leuke auto's tegenkom bij het snuffelen! greetszzz
Gebruikersavatar
MissLeo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 282
Lid geworden op: 06 mar 2006, 21:37
Locatie: prov. Groningen
Contacteer:

Bericht door MissLeo »

Klinkt als lekke schokdempers.
Gebruikersavatar
wennypoes
New member
New member
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 jan 2009, 20:12
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Locatie: Darp

Bericht door wennypoes »

dan zal ik die ook maar eens nagaan kijken,...

tanxx voor je snelle reactie...

en ik laat snel nog eens wat horen als de auto een beetje verbeterd is!!!
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Als je ideeën op wilt doen, binnenkort is er een meeting vlakbij Utrecht:

http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=9109

is alleen niet MX-3 only maar ook andere auto's

wennypoes schreef:heb een mooi alarm uitgezocht.. de camco rs750

vrijdag me auto weg brengen en zaterdag klaar.

daarna weer ff sparen om de auto helemaal apk klaar te maken.,.(hoeft voor de apk alleen maar nieuw stadslicht en een kentekenlampje gedaan te worden.....)best goed voor een 2dehands auto...

later even alles aan de voorkant nakijken.. ik stuiter als een gek op hobbelige wegen... en die zijn er veel.....nieuwe veren misschien wel...
daarna ga ik eerst een grote beurt laten doen.
als dat allemaal klaar is ga ik de binnenkant eens aan pakken,, nieuwe stoelen er in(wel de originele ben niet zo groot dus kuipje zit er niet in.. hihi) misschien nieuwe bekleding.. nieuwe matten gordel hoezen en misschien ook nog een stuur hoes... ben wel tevreden met me stuur dus hoeft geen andere erin. verder heb ik nog geen leuke ideen voor de auto maar dat komt vast wel als ik hier wat leuke auto's tegenkom bij het snuffelen! greetszzz
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
wennypoes
New member
New member
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 jan 2009, 20:12
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Locatie: Darp

Bericht door wennypoes »

meeting ja dat wist ik. ik samen met me vriend in de 200sx. ik kom zeker wel ffies jullie auto's bekijken, maar mijn auto blijft voorlopig even voor de deur staan. ik ga even rondneuzen voor originele dempers met veren... dan maar niet verlaagt.. dat kan altijd nog wel een keertje.. ga em nu apk klaar maken en dan de dempers en veren vervangen. dan eens naar me aandrijfassen en stuurstangen kijken... de binnenkant van de auto moet ook maar eens opgeschoond worden en dan ga ik me blok stap voor stap vernieuwen.... ben ook aan het sparen voor een eigen huisje dus het gaat allemaal niet zo super snel.
maar ik kom zondag jullie auto's eens bekijken wie weet wordt ik dan nog eens wat wijzer en kan ook lekker mee praten over auto's hahaha
greetz
Gebruikersavatar
wennypoes
New member
New member
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 jan 2009, 20:12
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Locatie: Darp

Bericht door wennypoes »

als iemand iets weet over waar ik goeie maar niet te dure schokdempers en veren de originele van mijn mazda kan krijgen zou dat wel leuk zijn... tot zondag luitjes!
Gebruikersavatar
Marcjah
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 nov 2007, 20:52
Locatie: Veenendaal

Bericht door Marcjah »

Wat betreft de originele veren:
http://www.mazdamx-3.nl/?url=/forum/vie ... php?t=9211

Voor een zacht prijsje kan je ze bij me ophalen.
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

wennypoes schreef:als iemand iets weet over waar ik goeie maar niet te dure schokdempers en veren de originele van mijn mazda kan krijgen zou dat wel leuk zijn... tot zondag luitjes!


Heb hier nog een setje (4 stuks) originele veren liggen, mogen weg voor 20,-. Schokdempers kan ik je helaas niet aan helpen maar misschien op de sloop?
Gebruikersavatar
wennypoes
New member
New member
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 jan 2009, 20:12
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Locatie: Darp

Bericht door wennypoes »

bedankt voor het aanbod maar koop liever dempers en veren in 1. was lekker druk bij de meeting.. heb veel auto's gezien.. maar weinig mx3... :cry:
Plaats reactie