dit is een Wells DR100
en je hebt de GP Sorenson EL 102 voor zo ver ik weet
ik vind genoeg informatie over hoe ik het kan monteren maar niet hoe ik er aan kan komen
Heb van de week de Hei-module binnen gekregen en heb hem vanmiddag er in geplaatst en dat ging redelijk makkelijk, ik hoorde dat het aarden van de module erg belangrijk is en heb hem op 2 punten geaard waaronder de min kant van de accu
en heb de oranje draad door geknipt van de 6 snoerige stekker
ik heb er de hele middag in gereden en het probleem is niet voor gekomen ook start hij veel beter, gewoon in 1 keer (als de motor warm is) en nu maar hopen dat het niet meer voor komt, zodat ik nog lang plezier van m'n mxje kan hebben
niet alleen het aarden is belangrijk, de achterkant moet ergens tegen gemonteerd zijn wat de warmte goed kan afvoeren...
de achterkant zoals je zelf kunt zien is een metalen plaatje, welke dus warm zal gaan worden. daarom moet die goed gemonteerd zijn ( evt wat computer koelpasta er tussen) monteer hem bijv op een alu plaatje aangezien alu de warmte goed kan afstaan aan de buitenlucht
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
turbulence schreef:niet alleen het aarden is belangrijk, de achterkant moet ergens tegen gemonteerd zijn wat de warmte goed kan afvoeren...
de achterkant zoals je zelf kunt zien is een metalen plaatje, welke dus warm zal gaan worden. daarom moet die goed gemonteerd zijn ( evt wat computer koelpasta er tussen) monteer hem bijv op een alu plaatje aangezien alu de warmte goed kan afstaan aan de buitenlucht
ik heb hem op een metaal plaat gemonteerd en dat plaatje zit weer op het chassis gemonteerd
D-PAC schreef:Hoe ben aan de hei module gekomen? ik MOET er ook 1 hebben, ik kan amper de stad uitrijden...
ik heb contact met Bastian mx-3 opgenomen via de mail en hij heeft er een op gestuurd
het probleem is bij mij verholpen ik kan weer vrolijk rijden, maar ben nog niet echt tevreden van hoe die aangesloten zit en waar die zit, maar voor voorlopig rijd ie en met dit weer is dat maar goed ook