Pagina 2 van 4

Geplaatst: 05 mei 2008, 17:30
door WhiteFinish
Is dit de amerikaanse methode of van xtreamer?

Geplaatst: 05 mei 2008, 21:12
door turbulence
WhiteFinish schreef:Is dit de amerikaanse methode of van xtreamer?


die van probeforum... maar wat xtremer zei was gewoon zijn manier op basis van die van probeforum...

is echt stuk beter geworden, hij valt nu echt direct terug naar de toeren waar het eerst soms 10 sec duurde en soms bleef ie er hangen ( terwijl ik toen de TPS al had afgesteld via de fanmethode) dus die methode is toch niet zo duidelijk en secuur als deze...

als je er niet aan toekomt wil ik er ook wel even een writupje van maken, want dit is wel info waar we wat mee kunnen

Geplaatst: 06 mei 2008, 16:58
door M3nace
hey dus dan denk ik dat dit ook mijn probleem is. maar aangezien ik een 1.6 heb zal dit wel heel anders zijn. niemand die hier wat meer van af weet?want met de fan methode kom ik niet tot het juiste resultaat.

Geplaatst: 07 mei 2008, 16:46
door M3nace

Geplaatst: 07 mei 2008, 17:36
door WhiteFinish
Dat is inderdaad de manier voor een 4 cilinder..

Als je die gebruikt, vertel ons aub je ervaring.

Geplaatst: 07 mei 2008, 21:10
door M3nace
ga hem binnekort eens proberen... maar contuinly ofoziets is dat gewoon dat die een verbinding maakt zeg maar...dus dan zou ik een waarde moeten meten? waar meet ik dat mee in ohm ?

Geplaatst: 07 mei 2008, 21:16
door M3nace
zou iemand hem mss in het nl kunnen vertalen met de foto's erbij. en dan er een sticky van maken.

Geplaatst: 07 mei 2008, 21:34
door BlackSheep
zal een poging wagen, ff geduld

Op verzoek de Nl vertaling, suc6 ermee

http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?p=111338#111338

Geplaatst: 08 mei 2008, 17:08
door M3nace
super dennis. :bier:

Geplaatst: 08 mei 2008, 19:40
door turbulence
goed bezig!!!

ik ben nu bezig die voor de v6 af te ronden, dan kan die ook mooi naast die van jou in de FAQ