olie bij gevult moter check lampje uit

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

hoop centjes weer zo, wel vervelend voor je.
maarja als het goed is staat er op het blok altijd een vervangingsstand van de dis.riem (in km/s) dus dan kan je zelf uitrekenen wanneer die gedaan had moeten worden.
en misschien een kijkje onder de auto moeten nemen voor aanschaf :roll:
wel erg vervelend voor jullie, je bent aardig een oor aangenaaid door die dealer als ik het allemaal zo hoor.
wat ik al zeg, je had wel dingen kunnen zien, maar tis eigenlijk schandalig dat mensen zo te kijk worden gezet door iemand die "verstand" van dit soort zaken zou moeten hebben.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
martien76
New member
New member
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 apr 2008, 12:08
Locatie: helmond

Bericht door martien76 »

RichMX-3 schreef:hoop centjes weer zo, wel vervelend voor je.
maarja als het goed is staat er op het blok altijd een vervangingsstand van de dis.riem (in km/s) dus dan kan je zelf uitrekenen wanneer die gedaan had moeten worden.
en misschien een kijkje onder de auto moeten nemen voor aanschaf :roll:
wel erg vervelend voor jullie, je bent aardig een oor aangenaaid door die dealer als ik het allemaal zo hoor.
wat ik al zeg, je had wel dingen kunnen zien, maar tis eigenlijk schandalig dat mensen zo te kijk worden gezet door iemand die "verstand" van dit soort zaken zou moeten hebben.


Yep klopt hij is vervangen bij 122.000 wn nu op teller circa 193.000

maar staat gewoon met stift derop dus ken niet zien of die voorheen door de dealer is vervangen dus of het klopt die 122,000.

Tevens ben ik nog steeds met de handelaar bezig.

Hij is nog eens niet beleefd om me met tel te woord te staan of via email dus geen zuivere koffie.

hoop dat ie toch nog netjes iets van ie laat horen wat zo hoor je geen auto te leveren heb een hekel aan om maatregelen te nemen my way .

en weer is 160km heen rijden denk dat het dan is goed uit de hand ken lopen.

maar goed hij komt hem afspraken na wil je hem derop wijzen reageert ie niet meer.

pff .

ach ja komt goed fijn weekend allemaal
Plaats reactie