Raam Streamer

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mx3gold
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 mar 2007, 18:30
Locatie: beuningen
Contacteer:

Bericht door mx3gold »

idd tiga maakt perfect stickers ken geen betere ik zou als ik jou was contact met hem opnemen
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

ok dan , ik zal eens kijken :)
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

En Tiga is goedkoper dan stickerland ;)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
Carthago
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 166
Lid geworden op: 24 jun 2007, 23:56
Locatie: Deventer

Bericht door Carthago »

Kheb dus laatst bij stickerland die mazdaspeed sticker laten maken, maar kheb er nog het nieuwe mazda logo voor laten zetten, ik heb zelf de sticker in zilveren kleur (zelfde kleur als kleur an me auto). Je krijgt het op 1 vel en is super simpel zelf te plaatsen, heb ik ook gedaan, met een beetje geduld kan het eigenlijk nauwelijks fout gaan. En het doorstaat weer en wind bij mij iig :) Verder vond ik goede service van stickerland ,ze beantwoorden je vragen uitgebreid en je hebt het snel thuis.

Voor fotos check me profiel en in het home made filmpjes topic hebk net een filmpje gezet waar je mn auto met sticker ook goed op ziet helemaal aan het einde. Kvind zelf mooi staan iig :mrgreen:

Gwoon doen wat je zelf het mooiste vind, en show the result als hij is geplakt he ;)
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

hahah lache filmpje :lol: ziet er zeker vet uit 8) Ik denk dat ik het ook bij stickerland laat doen , word pas eind deze maand denk ik dus heb nog ff bedenk tijd ;)
Gebruikersavatar
Vincent
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 dec 2007, 13:22
Locatie: Helenaveen (N-BR)
Contacteer:

Bericht door Vincent »

maar hoe zat het nou met de kleur?? als ik bijvoorbeeld zwart kies. heb ik dan alleen zwarte letters of is de ruimte om de letters dan zwart??? als ik ze dus bij stickerland.nl bestel.
Gebruikersavatar
Vincent
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 dec 2007, 13:22
Locatie: Helenaveen (N-BR)
Contacteer:

Bericht door Vincent »

ik heb t filmpje gezien en is wel egt vet. ook die raamsticker ziet er erg mooi uit. alleen nu ben ik aan het twijfelen. ik heb zelf de rode mx3 maar is niet mooi om dan ook een rode sticker te doen of wel?? wat adviseren jullie en welke sticker. denk zelf aan de sticker van mazdamx-3 tuning en design van stickerland.nl maar ben alleen nog niet uit over de kleur. en die sticker staat in een boog zeg maar snappe jullie wak daarmee bedoel?? waarom is dat en waarom is dat alleen bij die sticker?? en hij moet neem ik aan aan de buiten kant geplakt worden he??


grs vincent
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

Vincent schreef:ik heb t filmpje gezien en is wel egt vet. ook die raamsticker ziet er erg mooi uit. alleen nu ben ik aan het twijfelen. ik heb zelf de rode mx3 maar is niet mooi om dan ook een rode sticker te doen of wel?? wat adviseren jullie en welke sticker. denk zelf aan de sticker van mazdamx-3 tuning en design van stickerland.nl maar ben alleen nog niet uit over de kleur. en die sticker staat in een boog zeg maar snappe jullie wak daarmee bedoel?? waarom is dat en waarom is dat alleen bij die sticker?? en hij moet neem ik aan aan de buiten kant geplakt worden he??


grs vincent

tsjaaa kleur moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
denk persoonlijk dat witte / zilveren / grijze letters ook erg mooi staan bij je kleur.
en die sticker staat in een boog omdat je voorruit bol staat.
zodra je deze plakt loopt ie als het goed is recht.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
Vincent
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 dec 2007, 13:22
Locatie: Helenaveen (N-BR)
Contacteer:

Bericht door Vincent »

heeft er toevallig hier iemand een rode mx 3 met een raam sticker. wil even kijke hoe het eruit ziet. en welke kleur. welke kleur vinden jullie het mooist. Zilver, wit, zwart of iets anders????
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Hier een voorbeeld van de mazdamx-3.nl streamer in wit op een rode wagen.

http://lh6.google.nl/dem.jacobs/R878Lydcp8I/AAAAAAAABOM/tljY-039BX0/DSC00578.JPG?imgmax=640
Plaats reactie