@Sieb
Moderator: Moderators
Sieb schreef:Heeey mensen!!![]()
Morgen is mijn auto eindelijk klaar van de schade garage!
Heeft wel flink wat $ Gekost, maar krijg t hopelijk nog wel trug van verzekering!Kzal probere dit weekend foto's te maken! Greetzz..
Ben beniewd

en wat was er precies gebeurt dan als ik vragen mag?
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
Nou, ik sta bij het stoplicht, en wil daarbij linksaf slaan, de 2 persone wages voor mij reden door toen t groen was..(logisch) Dus ik ook, maar de auto voor mij geeft zomaar "Ineens" gas, en ik zie ineens 2 ligte op me afkomen
dus ik naar rechts sturen, maar toch raakte hij me
dus bumper eraf en koplamp kaduck!! ik was kwaaad! 2000€ schade!"
Maarjah, ik heb m net opgehaald, en ga probere ( Alst het mooi weer is ) Zondag foto's probere maken! Hopelijk lukt t!
Mzzzzll!!

- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Sieb schreef:Nou, ik sta bij het stoplicht, en wil daarbij linksaf slaan, de 2 persone wages voor mij reden door toen t groen was..(logisch) Dus ik ook, maar de auto voor mij geeft zomaar "Ineens" gas, en ik zie ineens 2 ligte op me afkomendus ik naar rechts sturen, maar toch raakte hij me
dus bumper eraf en koplamp kaduck!! ik was kwaaad! 2000€ schade!"
Maarjah, ik heb m net opgehaald, en ga probere ( Alst het mooi weer is ) Zondag foto's probere maken! Hopelijk lukt t!
Mzzzzll!!
ligt het aan mij of kan ik me hier totaal geen voorstelling bij maken?
jij staat voor stoplicht, de auto VOOR jou geeft gas en jij knalt je voorbumper en koplamp kapot

of was het een tegenligger die je raakte? aangezien je 2 koplampen op je af ziet komen..
ik snap het niet meer

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- Stylo Kicking
- Co-Pilot
Hoe ik het begrijp reedt hij weg op een kruising en ging naar links, het tegemoetkomend verkeer ging rechtdoor (tegelijk groen dus). Hij kon makkelijk voor het verkeer langs maar opeens geeft de voorste auto van het tegemoetkomend verkeer flink gas waardoor hij niet meer optijd links af kon slaan en terug stuurde naar rechts, maar niet voldoende.
goed of fout?
goed of fout?

1998 mx3 2.5i v6 KLZE
- crazy maniac
- Co-Pilot