Pagina 2 van 5

Geplaatst: 13 okt 2007, 19:18
door Yence
De MX-3 heeft nauwelijks last van onderstuur. Met alle aanpassingen waar je het over hebt zou je een goed gebalanceerde circuitwagen over moeten houden.

Geplaatst: 13 okt 2007, 19:19
door RichMX-3
steigerpijpen kunne ook best mooi zijn :mrgreen:
hahaha maar nogmaals ben erg benieuwd naar hoe het gaat worden.
vind het wel een vet id

Geplaatst: 13 okt 2007, 19:20
door marcel v6
Ik heb mijn MX-3 toendertijd aangeschaft vanwege het goede weggedrag.
Dat vind ik 1 van de pluspunten aan een MX-3.

Geplaatst: 13 okt 2007, 19:58
door jurgen
nou dat klinkt alvast goed geen onderstuur, want als ik ergens allergisch voor ben is het onderstuur.
LIEVER HAAKS DAN WATERPAS, enjoy driting

Geplaatst: 13 okt 2007, 20:30
door turbulence
gewoon KLZE erin en dan totaal strippen...

je zou eens moeten zoeken op mx-3.com daar zijn diverse lijstjes met gewichtsbesparing en wat je dan kunt verwijderen en hoeveel kg je wint..

pasklare rolkooi is er niet voor de mx3, dus dat gaat 100% zeker lassen worden...

gewoon superstijf alles maken en dan zal de mx zeker strak de bocht rondgaan, miz is op circuitrijden het FWD gegeven wel een iets minder iets, met RWD kun je wat makkelijker de auto in overstuur laten gaan maar goed daar haal je ook niet altijd supersnelle tijden mee he.. maar beetje meer overstuur maakt het altijd wel wat spannender

Geplaatst: 14 okt 2007, 09:29
door RichMX-3
allergisch voor onderstuur?
heb je met je bmw nooit veel last daarvan gehad dan?
i LOVE onderstuur :mrgreen: zolanghet maar gepland en gecontroleerd is :bier:

Geplaatst: 14 okt 2007, 11:11
door cootjev6
ik kan mij nog een wedstrijdje herinneren van ongeveer 2 maanden geleden tegen een BMW 325i en toen het volgas op het bochtenwerk aankwam ging ik er zonder problemen doorheen met de mx doorheen en de BMW belande in de hekken :mrgreen:

ik ben wel heel erg benieuwd hoe je het allemaal gaat doen hoor!

Geplaatst: 14 okt 2007, 16:33
door jurgen
ik heb met mn bmw hoe raar het ook klinkt met een achterwiel aandrijver heel veel last gehad met onderstuur, nu heb ik het er eindelijk uit, maar koste bloed zweet en tranen en veel aanpassen.

tja en een e30 in de hekken, ik heb ook wel eens verloren van een naar mijn mening wat mindere auto, maar je moet niet vergeten dat er ook nog zoiets bestaat als talent, en aangezien ik daar niet heel veel van bezit, leg ik het ook wel eens af.

Geplaatst: 14 okt 2007, 16:37
door jurgen
hoe ik het allemaal ga doen dat weet ik denk ik wel, na een bmw en een sierra xr4i opbouwen weet ik denk ik wel waar ik aan begin, mijn enige zorg is dat ik nog niet veel weet van onderdelen, wat past wel en wat past niet, wat werkt wel en wat werkt niet. maar een beetje pionieren zal wel aardig worden, ik heb al wat rondgesurft, maar er zijn weinig echte performance parts te vinden (in de buurt).

Geplaatst: 14 okt 2007, 19:47
door Yence
Voor een groot gedeelte van de performance parts zal je idd in Canada moeten zijn en anders de VS.
www.corksport.com heeft een redelijk groot ass. en is betrouwbaar.
Verder kan Jeroentje.nl je waarschijnlijk een heel eind verder helpen met wat zeldzamere performance spullen.