Toeren probleempje
Moderator: Moderators
heb net even een testritje gemaakt en hij doet het nog steeds. Hij begon 1 keer zelfs te ratelen links van de motor als je ervoor staat. Heb het gevoel dat het de stappen motor is. Luchymassameter is het volgens mij ook niet want toen ik die uit trok begon hij gewoon te schommelen zoals hij normaal zou doen dan.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Met een Ohmmeter meet je dat
Is een rond zwart dingen aan de onderkant van je gasklephuis
Zit een wit stekkertje op, deze moet je eraf trekken
Dan met je de weestand tussen de 2 pinnen. Uit mijn hoofd moet dit tussen de 10,7 en 12.3 ohm zijn
Is een rond zwart dingen aan de onderkant van je gasklephuis
Zit een wit stekkertje op, deze moet je eraf trekken
Dan met je de weestand tussen de 2 pinnen. Uit mijn hoofd moet dit tussen de 10,7 en 12.3 ohm zijn
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
ik had ook altijd last van schommelende toeren maar alleen als ik m'n koppeling in had en m in de versnelling had staan, dan ging ie steeds van 1000 naar 2000 toeren heen en weer heel snel en in z'n vrij bleef ie gewoon heel erg hoog ( 1500 a 2000 toeren) lopen.
maarrrrrr.... dit is eindelijk opgelost
gister samen met marcel op het circuit van zandvoort ff wezen afstellen doormiddel van het stel schroefje aan de bovenkant van m'n gasklephuis.
eindelijk is ie helemaal goed!
maarrrrrr.... dit is eindelijk opgelost

- marcel v6
- Super-Pilot
- Bouwjaar: 1994
- Contacteer:
cootjev6 schreef:ik had ook altijd last van schommelende toeren maar alleen als ik m'n koppeling in had en m in de versnelling had staan, dan ging ie steeds van 1000 naar 2000 toeren heen en weer heel snel en in z'n vrij bleef ie gewoon heel erg hoog ( 1500 a 2000 toeren) lopen.
maarrrrrr.... dit is eindelijk opgelostgister samen met marcel op het circuit van zandvoort ff wezen afstellen doormiddel van het stel schroefje aan de bovenkant van m'n gasklephuis.
Lekker rijden zo he

Ik ben blij voor je ouwe

Is je MX sindsdien niet meer uitgevallen?
marcel v6 schreef:cootjev6 schreef:ik had ook altijd last van schommelende toeren maar alleen als ik m'n koppeling in had en m in de versnelling had staan, dan ging ie steeds van 1000 naar 2000 toeren heen en weer heel snel en in z'n vrij bleef ie gewoon heel erg hoog ( 1500 a 2000 toeren) lopen.
maarrrrrr.... dit is eindelijk opgelostgister samen met marcel op het circuit van zandvoort ff wezen afstellen doormiddel van het stel schroefje aan de bovenkant van m'n gasklephuis.
Lekker rijden zo he![]()
Ik ben blij voor je ouwe![]()
Is je MX sindsdien niet meer uitgevallen?
hij rijd super nu maar ik ga m nog ietsje minder toeren laten draaien denk ik.
maar ook het koppelen enzo gaat nu veeeeel lekkerder.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: