De grote beurt op Veronica

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

cootjev6 schreef:
Ice schreef:Inschrijfgeld? Is het niet gratis dan?


als je wordt ingelood kom je dus in het programma en moet je een bedrag van € 1000,- betalen als 'kleine' bijdrage.


en terecht... want 8 van de 10 DGB auto's belanden naderhand allemaal op marktplaats...

tijdje terug als je zocht op mp naar ''DGB'' vond je gewoon 4 of 5 autos die door hun waren gedaan en die te koop stonden
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

turbulence schreef:
scary schreef:jaja van de ene kant wel leuk,, maar die Jorinde of zoiets, krijgt mijn mx toch echt NIET mee..


ook niet als ze heel ''lief'' voor je doet :mrgreen:

kijk het haast nooit meer want vind het ook walgelijk wat ze soms creeren, maar laatste keren heb ik het eens gezien en toen viel het me niet af, iig niet meer zo erg foute tuning als de 1e afleveringen...
dat moet ze wel extreem lief zijn, dan koop ik wel een mx er bij,, mag ze die verbouwen :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Ach ja... ik hoop dat je wordt ingeloot.

Het is natuurlijk heel smaak gerelateerd. Aan de ene kant krijg je wel altijd een leder interieur (oid) en nieuwe paintjob. Dat krijg je niet voor 1000 euro

Aan de andere kant, ze gaan in mijn ogen, net iets te ver waardoor mooi bizar wordt.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

ben vorig jaar ook opgeven (of was het alweer het jaar daarvoor) maar ook niet door de 2e selectie gekomen.

Probleem met de mx is dat de grootste sponsor, autostyle bijna geen producten voor de mx heeft, dus ja dan wordt je vaak niet geselecteerd omdat er dan of veel custom is of er teweinig autostyle producten op je wagen passen.

Maar wie weet doen ze deze keer eens gek.
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

wel logisch van die 1000 euri
maar tis voor het eerst dat ik het hoor.
zal het is ff bij nichi na vragen die zat afgelopen seizoen er ook in.
bmw station
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

tsja...

neem je die mx6 van robby, die is nu ook superstrak, de mooiste mx6 die ik ken iig...

wel wat werk gehad om hem zo te krijgen, maar basis was er al dus kun je mooi op doorborduren...

VAN:

Afbeelding

NAAR:

Afbeelding

tsja, kost wel wat extra moeite en geld maar je kunt er echt wel wat supers van maken dan
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
MissLeo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 282
Lid geworden op: 06 mar 2006, 21:37
Locatie: prov. Groningen
Contacteer:

Bericht door MissLeo »

Het idee van de grote beurt is leuk, alleen de kwaliteit die ze afleveren is errug slecht. Het kost nogal wat nawerk om de auto daadwerkelijk strak te krijgen, nadat ie door de grote beurt onder handen is genomen. Fullsize is een keertje uitgenodigd voor het Veronica autogala, de auto's van de grote beurt die daar stonden zagen er op een afstandje leuk uit. Maar van dichtbij.... te ruim aafgeplakt voor t spuiten etc etc. Ik hoop voor je dat ze er iets moois van maken, maar mijn auto zouden ze dus nooit mee krijgen.
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Praat me aub niet over DGB. Vrijdags had Robby de auto opgehaald bij DGB en ik heb de zaterdag erop al een hele dag er aan kunnen werken omdat qua alarm en electra bijna niks het meer deed. Verder hadden ze de hele body verneukt.
Hij mag dan een leuke basis gehad hebben(wat echt niet zo was)...het heeft hem klauwen vol geld gekost om die bak eerst weer een beetje toonbaar te krijgen en daarna nog een keer zoveel om hem verder af te bouwen...daar heeft DGB niks mee te maken gehad.
Enige wat er nog van DGB is overgebleven is de kleur. Voor de rest is alles al anders.
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

wat tiga zegt klopt, ik heb de 323F van de grote buurt een tijdje in bezit gehad, spuitwerk is op 10 meter afstand eg mooi, maar als je dichtbij komt werd het gewoon steeds slechter en vlekkeriger...
maar ik kocht die auto dan ook voor slechts 1000 euro... ;)
even a broken clock gets to be right twice a day.
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

idd , die wagens die tijdens het gala tentoon werden gesteld zagen er niet zo best uit
de een slechter dan de ander
dus zodra jorinde maar 1 stap te dicht bij me mx komt , kan ze een schop onder der *-------* krijgen :mrgreen:
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Plaats reactie