Pagina 2 van 2

Geplaatst: 01 aug 2007, 16:58
door bramx3
die zitten meestal ook bij een thermostaat als je die koopt
dus als je het dan toch open hebt liggen , zet er dan gelijk een nieuwe thermostaat tussen voor die paar euro's ;)

Geplaatst: 01 aug 2007, 18:12
door Gozer
oke dan is het duidelijk wat het is want we wisten dat niet.

jongens bedankt :bier: :)

*topic closed*

Geplaatst: 01 aug 2007, 18:35
door martinenijenhuis
MarcX3 schreef:
martinenijenhuis schreef:
Yence schreef:In een ander topic was een tijdje geleden nog te lezen dat als alle koelvloeistof uit het blok is, dat de water temp. meter in de wagen dan een normale temp. aangeeft. Ik geloof dat 't Whitefinish was die dat zei. Als ik jou was zou ik er geen al te lange stukken meer mee rijden.


Yens, dat klopt niet wanneer er geen koelvloeistof meer in het blok
is geeft de meter ook niets mee aan...
Wat er niet is kun je ook niet meten ;)

Dus ik denk dat er iets anders stond :)

Groetjes M&M


Ook niet helemaal waar

je tempmeter loopt op naar max omdat de lucht/stoom die er dan in zit bloedheet word, zelf ondervonden 2 jaar geleden op mn machientje.

maar de meter word wel erg onnauwkeurig, reageert pijlsnel op veranderingen na verloop van tijd en t duurt eerst een tijd voor die van norm naar max gaat doordat eerst al t koelvloeistof ontsnapt en daardoor ook de warmte, tot t op is en dan loopt die op naar max.dus gedeeltelijk zit je goed)


Je hebt helemaal gelijk marc :) ik heb het ook fout :oops:

Groetjes M&M

Geplaatst: 02 aug 2007, 15:28
door Gozer
we hebben de lek gevonden het is de slang van de termostaat naar de verwarming daar zit een gatje in toen we hem warm lieten worden zagen we het druppen nog geen 5minuten later werd het net een pis straalte dus haha

Geplaatst: 02 aug 2007, 15:44
door BlackSheep
Mooi on te horen dat het lek boven is. Snel repareren en lekker van het weekend naar Landgraaf komen ;) :mrgreen: