Toertocht

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Zou jij het leuk vinden eens mee te doen met een MX-3 toertocht ??

Ja
39
98%
Nee
1
3%
Weet niet
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 40

Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

De tourrit van Kothen was onzettend leuk (50+ mx3's?)...

Ook in de Ardennen hebben Dennis, Meggy en ik een tourrit uitgezet. Hierbij komt ontzettend veel voorbereiding bij kijken.

Al helemaal als je het in Nederland wilt houden moet je het zo centraal mogelijk doen. Tevens moet de tourrit van te voren worden gereden om alles te verkennen.
Daarnaast kan je met een tourrit niet op de snelweg gaan rijden omdat er dan te grote gaten vallen en afritten gemist kunnen worden.

Het idee lijkt me in ieder geval leuk. Ik wil zeker deelnemen mits alles volledig voorbereid is.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 nov 2006, 17:39
Locatie: Almere

Bericht door Ferio »

WhiteFinish schreef:De tourrit van Kothen was onzettend leuk (50+ mx3's?)...

Ook in de Ardennen hebben Dennis, Meggy en ik een tourrit uitgezet. Hierbij komt ontzettend veel voorbereiding bij kijken.

Al helemaal als je het in Nederland wilt houden moet je het zo centraal mogelijk doen. Tevens moet de tourrit van te voren worden gereden om alles te verkennen.
Daarnaast kan je met een tourrit niet op de snelweg gaan rijden omdat er dan te grote gaten vallen en afritten gemist kunnen worden.

Het idee lijkt me in ieder geval leuk. Ik wil zeker deelnemen mits alles volledig voorbereid is.


Tenzij de route al bekent is dan mis je natuurlijk geen afslagen :)
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Iedereen een routeplan geven, en tussen de de rit de wel bekende "Rookpauze" Als er gaten zouden vallen, worden ze daardoor weer gedicht!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Op dit moment word er intern besproken wat de mogelijkheden hierin zijn.
Er zijn (zeker in nederland) een hoop dingen die mee spelen als je het veilig en georganiseerd wilt doen.

Er is gebleken dat er genoeg animo is en wij zullen dus ook gaan kijken wat we kunnen doen.

Ideeen zijn uiteraard altijd welkom
Gebruikersavatar
ABG_mx3
New member
New member
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 okt 2006, 22:24
Locatie: Brummen

Bericht door ABG_mx3 »

Marcel_mx3 schreef:Op dit moment word er intern besproken wat de mogelijkheden hierin zijn.
Er zijn (zeker in nederland) een hoop dingen die mee spelen als je het veilig en georganiseerd wilt doen.

Er is gebleken dat er genoeg animo is en wij zullen dus ook gaan kijken wat we kunnen doen.

Ideeen zijn uiteraard altijd welkom


Hier in het oosten vind ik het altijd leuk rijden. kronkelende landweggetjes en dijken. met als tussenstop: http://www.thegallerybrummen.nl niet echt mazda-geöriënteerd maar wel heel mooi ( en dat zeg ik niet omdat ik in Brummen woon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
er is maar één ding beter dan een mazda mx3 en dat is mijn vriendin (maar het is wel een close call ;-)
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

tsja maar voor de westerlingen zit er dan al een flinke tocht op voordat je in het oosten bent :mrgreen:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
ABG_mx3
New member
New member
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 okt 2006, 22:24
Locatie: Brummen

Bericht door ABG_mx3 »

RichMX-3 schreef:tsja maar voor de westerlingen zit er dan al een flinke tocht op voordat je in het oosten bent :mrgreen:


Dat is toch het idee van en toertocht :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
er is maar één ding beter dan een mazda mx3 en dat is mijn vriendin (maar het is wel een close call ;-)
Gebruikersavatar
MissLeo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 282
Lid geworden op: 06 mar 2006, 21:37
Locatie: prov. Groningen
Contacteer:

Bericht door MissLeo »

RichMX-3 schreef:tsja maar voor de westerlingen zit er dan al een flinke tocht op voordat je in het oosten bent :mrgreen:


Ja, das ook een beetje mijn probleem. Voordat ik bij de afgesproken plek ben, waar de toertocht zal starten, heb ik er al een hele rit op zitten.
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

me&mymx3 schreef:
RichMX-3 schreef:tsja maar voor de westerlingen zit er dan al een flinke tocht op voordat je in het oosten bent :mrgreen:


Dat is toch het idee van en toertocht :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

haha ja de tocht zelf maar niet de heen reis :mrgreen:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
r0bsss
New member
New member
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 mei 2007, 21:30
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door r0bsss »

IK hoop dat het echt snel gaat gebeuren een toertocht of een meeting met heel veel mx'sssss want ben echt benieuwd en ljikt me echt leuk

greetzz r0bsss
Gesloten