Pagina 2 van 2
Geplaatst: 22 jun 2007, 09:41
door BlackSheep
[offtopic]
Is dit nu een typisch probleem van de V6 of hebben de V4 hier ook last van?
En blijft het beperkt tot een bepaald bouwjaar?
Heb namelijk nog nooit gehoord dat er eentje uit bv 1998 er problemen mee heeft.
Of heeft het ook nog te maken met het OBD I of II ??
Geplaatst: 22 jun 2007, 09:51
door hyperman
V4??? vier is in lijn

Geplaatst: 22 jun 2007, 10:11
door turbulence
BlackSheep schreef:[offtopic]
Is dit nu een typisch probleem van de V6 of hebben de V4 hier ook last van?
En blijft het beperkt tot een bepaald bouwjaar?
Heb namelijk nog nooit gehoord dat er eentje uit bv 1998 er problemen mee heeft.
Of heeft het ook nog te maken met het OBD I of II ??
I4
blijkt toch dat het haast alleen voorkomt bij de v6jes ( mx3, mx6 ford probe) de ontstekingen van de OBD2 mxjes zijn hier al weer veel minder gevoelig voor omdat deze gebruik maakt van een andere regelunit welke minder gauw kapot gaat...
waar kan ik een nieuwe kopen?
Geplaatst: 23 jun 2007, 12:00
door bobdebauer
goeiedag heren mijn auto staat nu bij de garage en inderdaad de ontsteking is naar de klote.
maar nu is het probleem dat de garage nergens een nieuwe ontsteking kan vinden. dus mijn vraag is weet iemand van jullie waar ik een nieuwe ontsteking voor een mx3 1.8 v6 uit 1992 kan kopen.
alvast bedankt bobdebauer
Geplaatst: 23 jun 2007, 14:05
door hyperman
Geplaatst: 23 jun 2007, 19:50
door turbulence
http://www.deijne.nl/
maandag besteld, dinsdag in huis... 192 euro incl btw en garantie...
Geplaatst: 27 jun 2007, 15:54
door bobdebauer
Geplaatst: 28 jun 2007, 18:15
door turbulence
tsja..
en dan kun je wel kijken naar nieuw blok, maar kans is ook groot dat daar ook geen ontsteking bij zit, dus dan had je alsnog een probleem gehad
mooi dat het opgelost is, zo zie je maar weer, altijd gewoon eerst informeren hier voordat je onnodig veel geld uit je zak trekt!!
Geplaatst: 29 jun 2007, 18:09
door marcel v6
Is het probleem bij jouw nu ook opgelost Arjan?