Pagina 2 van 2

Geplaatst: 03 jun 2007, 19:37
door hyperman
Noblegreen V6 schreef:Bedankt mannen voor de info.

Hebben wij de K834 moter want die ontsteking kost €249,-

MVG NGV6


Hangt van het bouwjaar af, uit welk jaar is jou mx?
het staat trouwens op de ontsteking vermeld.

Geplaatst: 04 jun 2007, 17:11
door Noblegreen V6
Mijn MX3 is van BJR "95 en op mijn koude luchtinlaat zegmaar staat K834 op. Ik heb een onsteking besteldt bij de sloop en word morgen opgestuurd dus ben zeer benieuwd of we hem weer nieuw leven in kunnen blazen.

Bedankt voor de info voor zover. En ik hou jullie uiterraad op de
hoogte.

MVG, NGV6.

Geplaatst: 04 jun 2007, 18:49
door hyperman
ik denk dat je een kl01 krijgt van de sloop omdat die makkelijker zijn te krijgen. Een kl01 gaat niet werken op een k834.

Geplaatst: 05 jun 2007, 17:47
door Noblegreen V6
Esam zei dat het een V6 ontsteking was van het boujaar 95.
Dus ik neem aan dat dit dan correspondeerd met mijn moter.
Hij kwam dus van een MX3 V6 af ;)

Geplaatst: 05 jun 2007, 22:19
door xedos
hey noblegreen, alle respect maar het is geen moter maar motor :mrgreen:

Geplaatst: 06 jun 2007, 17:40
door Noblegreen V6
Hallo xedos, bedankt voor de correctie.

Had jij verder nog wat nuttige informatie?

Trouwens de ontsteking heb ik vandaag binnen gekregen en heb hem
zonet bij de garage gebracht, die zal hem morgen monteren en nu maar
hopen dat de MOTOR aanslaat.

MVG, NGRV6

Geplaatst: 07 jun 2007, 18:53
door Noblegreen V6
Hallo mensen.

Tot mijn grote blijdschap :) kreeg ik vanmiddag te horen dat mijn
MX3 weer gehoor gaf. Ze is weer helemaal klaar wat motorish betreft,
morgen word alles weer inelkaar gezet want ze hebben ook elektra draden tevoorschijn gehaaldt dus dat moet weer allemaal weer in de huidige staat gebracht worden.

Het was dus de ontsteking, wat een geluk dat Esam nog 1 had liggen. :shock: :)

Ik kan jullie niet meer dan bedanken voor de info!!
Dit topic kan weer van de baan.

MVG, NGV6

Geplaatst: 07 jun 2007, 21:22
door PascalMX3
Gefeliciteerd! 8) Kan je eindelijke weer rijden!
Maaruh, ik heb laatst nog een rotor vervangen. Het verschil tussen de huidge en de oudere types is dat de huidige geen ijzeren kern meer heeft, dus dat ik ook alweer een zwakte. Nog ff, en onze zuigers zijn straks van plastic :shock:

Ik ga binnenkort op jacht naar het type transistor, wat vaak doorslaat bij teveel weerstand van de bougiekabels, of door andere defecten, zoals jij had. Als ik die type kan vinden, dan kan ik zulkse gevallen voor een paar tientjes repareren :)

Geplaatst: 08 jun 2007, 08:45
door WhiteFinish
Mooi dat het is opgelost. Veel rijplezier !

Topic gaat niet op slot zolang er nuttige bijdragen bijkomen. Anders komt er alsnog een slotje :)