MX-3 gekocht. alleen 1 probleem

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Choclate Brownie
New member
New member
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 mar 2007, 20:54
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Choclate Brownie »

turbulence schreef:
Choclate Brownie schreef:Hmmmmz ik denk dat ik het probleem gevonden heb... Vanuit je overdruk ventiel loopt het slangetje naar je expansievat. Het andere slangetje is voor de dump van koelvloeistof. maar nu de vraag moet het slangetje van mijn overdruk ventiel op het " lange rietje" of op het andere waar helemaal geen rietje op zit wat lochisch is. Ik heb een beetje zitten denken. Als je een cola beker bij de mac pak en je doet er een rietje in en zou er aan de zijkant in blaasen dan zou je een bezoekje aan de dichtbij zijnde wasmachine moeten plegen :D. Mijn overdruk ventielslang stond aangesloten op de aansluiting die geen rietje heeft. en mijn koelwater dump op het "lange rietje" (niet zelf gedaan, vorige eigenaar :P).

Hoort dit niet andersom? Maar is mijn denkwijze juist? Dan zou dit een goedkope oplossing zijn ipv nieuw expansievat. ;) Maar waar hoort de overdruk op te staan? Lang of kort? :P
P.S. Heb de gebroken aansluiting gelijmt. en werkt/ ziet er weer uit naar behoren!

Excusses voor mijn NL. ben vet brak! :D :D


anders lees je mijn post stukje naar boven nog een x door :?


Hahahahahah Thanks voor je advies! Ik had het stukkie nog niet gelezen... En aangezien ik behoorlijk moe ben kan je zeggen dat ik mezelf ga verhuizen naar de ren, aangezien ik behoorlijk kippig ben! :lol: :oops: Nu is alles ok. Thanks 4 the help! Jullie hebben er een lid bij!

:: offtopic :: See ya all in Assen! Voor de mensen die komen dan! :: ontopic ::

mensen echt bedankt voor de moeite!

groetjes,

Daan
Kijk niet te veel naar achter, want dan mis je de toekomst van voren.

Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Choclate Brownie schreef::: offtopic :: See ya all in Assen! Voor de mensen die komen dan! :: ontopic ::


weet niet of je al met een club heen gaat? maar je kan je nog inschrijven om met deze mx3 club heen te gaan ( zie de topics onder ''meetings agenda'' )

wel net zo gezellig toch :bier:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Choclate Brownie
New member
New member
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 mar 2007, 20:54
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Choclate Brownie »

Ja idd. heb me nog niet bij een club ingeschreven, dus ik denk dat ik me hier laat inschrijven! :lol: :bier: Lijkt me idd wel gezellig cluppie!!
Kijk niet te veel naar achter, want dan mis je de toekomst van voren.

Afbeelding
Plaats reactie