@ woytek

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Qootje schreef:ziet er goed uit, tis in het echt wat meer werk dan met photoshop, maar dan hebbie ook wat. ;) suc6


iets maar...

schuren, plamuren, schuren, plamuren.....













x20 ofzo :mrgreen:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

ben benieuwd naar het eind resultaat, maar je hoeft je voorlopig niet te vervelen.
succes!
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Ik ben er gewoon nog steeds niet over uit. Die bodykit die ik in mijn hoofd had is mooi, maar ook erg duur.

Ik kan er ook voor kiezen om het alleen te verlagen, want een mx-3 is standaard natuurlijk niet lelijk. Helaas vind ik de achterkant van de mx-3 wel erg hoog, dus ik vroeg mij af of een diffuser in combinatie met de standaard bumpers goed zou staan.

Brand los zou zeggen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

nee dat vind ik voor geen meter staan,, dan krijg je z'n opgetrokken buik en dan doe je er skirts onder,, maar dan heb je were z'n klein hoog neusje en dan doe je er een andere voorbumper op,, en dan uit eindelijk heb je een full bodykit :bier: maar dat is mijn meening, :mrgreen: cup-diffusor is niet klein :bier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Ok, ok, dat zal ik dan maar niet doen. Ik ben nu aan het proberen de mazdaspeed bumper en zijskirts te krijgen, want die vind ik echt super staan.

Ik denk dat als hij 4cm verlaagt is, dat er heel mooi uitziet samen met deze bumper. Helaas is het nog wel een probleem de bumper uit Amerika te krijgen. Ik heb er ook al over nagedacht om er vijf te bestellen, maar dan moet ik zeker weten dat het grapje niet te duur word, anders verlies ik er alleen maar op. Meeste mensen hebben geen zin in een setje van 700 dollar. :mrgreen:
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

Je moet niet blind op anderen afgaan.

Als jij het mooi vind alleen een diffusor te nemen moet jij t zelf weten. het is jou auto en niet van een ander.
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
Qootje
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 aug 2005, 20:52
Locatie: Arkel

Bericht door Qootje »

inderdaad je eigen smaak is belangrijkst, maareh ik heb dalijk nog een voorbumper over ;) die zal nie so duur zijn!
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

@ qootje, sorry maar ik vind jouw oude bumper niet mooi :oops: Je moet ervan houden, vind het persoonlijk totaal niet bij de mx-3 passen.

@MarcMx3, ik ga niet blind op anderen af, maar het het heel moeilijk voor te stellen hoe een diffuser zou staan, want niemand post natuurlijk foto's met alleen een diffuser. Als iemand dan zegt dat dat te laag word en de buik van de mx-3 weer wegvalt, dan geloof ik dat wel. :mrgreen: Het liefste ga ik daarom ook voor mazdaspeed, omdat die bumper heel hoog is, en je geen volledige bodykit nodig hebt. Plus dat hij ook nog eens super mooi staat bij de mx-3.
Gebruikersavatar
Qootje
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 aug 2005, 20:52
Locatie: Arkel

Bericht door Qootje »

hehe waarom denk je dat ik die bumper weg doe? ik vind hem zelf ook uber lelijk, maar die zat toen bij een totaalpakket van 500 euro, dus toen had ik zoiets van dat pas ik later wel een keer aan. en die tijd is nu! volgende week heb ik die andere bumper binnen en kan het zagen, schuren dremelen, (schelden vloeken zuchten) nog meer schuren beginnen :P
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Qootje schreef:hehe waarom denk je dat ik die bumper weg doe? ik vind hem zelf ook uber lelijk, maar die zat toen bij een totaalpakket van 500 euro, dus toen had ik zoiets van dat pas ik later wel een keer aan. en die tijd is nu! volgende week heb ik die andere bumper binnen en kan het zagen, schuren dremelen, (schelden vloeken zuchten) nog meer schuren beginnen :P


Jij ging toch voor die Edition I? Die vind ik zelf ook heel mooi, maar ik wil liever geen complete bodykit... :cry:
Plaats reactie