Opzetten van Mazda webshop
Moderator: Moderators
Re: Opzetten van Mazda webshop
riesh68 schreef:.....
Hoe staat men binnen uw club tegenover een mazdashop? Dit zou dan net zoiets moeten worden als de Toyoshop (www.toyoshop.nl). Kort gezegd: een onlineshop waar je alles voor elke Mazda kan vinden op het gebied van styling en aftermarket.
....
mvg,
Richard
Prima Idee ... een samenwerking zou top zijn ... stuur mij anders even een e-mail of contact mij op msn:
email: marc[at]mazdamx-3[punt]nl
hotmail: postvoormarc[at]hotmail[punt]com

- D-PAC
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
Top Idee!
Zeker nu de mx-3 een beetje in trek begint te komen zijn er veel
onderdelen / tuning parts nodig.
Ik heb van tijd tot tijd eens rond gekeken naar tuning parts voor de
mx-3 maar hiervoor zijn (nog) redelijk weinig dingen te vinden. Ik mis
dingen zoals kant-en-klare projector koplampen e.d. (Civic Style)
D-PAC
Zeker nu de mx-3 een beetje in trek begint te komen zijn er veel
onderdelen / tuning parts nodig.
Ik heb van tijd tot tijd eens rond gekeken naar tuning parts voor de
mx-3 maar hiervoor zijn (nog) redelijk weinig dingen te vinden. Ik mis
dingen zoals kant-en-klare projector koplampen e.d. (Civic Style)
D-PAC
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Ik was idd gisteren op beide 323 meetings aanwezig, ik moet natuurlijk ook een beetje contact zien te onderhouden met de mensen voor wie ik het allemaal ga doen. Helaas is daardoor de aandacht voor het MX3 forum even wat minder geweest.
Ik kan ondertussen melden dat de ruwe opzet van de webshop gereed is, nu alleen nog "even" 3000 artikelen invoeren
Woensdag ochtende ga ik langs bij de kvk en vrijdagavond heb ik een afspraak bij de bank
Ik heb de domeinnaam ook al geclaimd, maar ik wacht nog heel even met vrijgeven totdat deze echt op mijn naam staat.
Al met al hoop ik eind februari de zaak draaiende te hebben. Uiteraard nog niet met alles in de shop wat JULLIE graag zouden zien, maar daar kan in onderling overleg wat aan gedaan worden natuurlijk.
Ik heb al wel wat ideetjes opgedaan afgelopen weekend die ook voor de MX3 bruikbaar kunnen zijn.
Zodra de site in de lucht is, dan kom ik ook even terug op de mail van Marc en de sponsormogelijkheden
Ik kan ondertussen melden dat de ruwe opzet van de webshop gereed is, nu alleen nog "even" 3000 artikelen invoeren

Woensdag ochtende ga ik langs bij de kvk en vrijdagavond heb ik een afspraak bij de bank
Ik heb de domeinnaam ook al geclaimd, maar ik wacht nog heel even met vrijgeven totdat deze echt op mijn naam staat.
Al met al hoop ik eind februari de zaak draaiende te hebben. Uiteraard nog niet met alles in de shop wat JULLIE graag zouden zien, maar daar kan in onderling overleg wat aan gedaan worden natuurlijk.

Ik heb al wel wat ideetjes opgedaan afgelopen weekend die ook voor de MX3 bruikbaar kunnen zijn.
Zodra de site in de lucht is, dan kom ik ook even terug op de mail van Marc en de sponsormogelijkheden

-
- Super-Pilot