Pagina 2 van 2

Geplaatst: 05 jan 2007, 10:30
door WhiteFinish
Betekend dus ook dat ie veel afweet van de K motoren ;)

Altijd handig :bier:

Geplaatst: 11 jan 2007, 20:12
door sunbeam
de originele brandstof druk regelaar is ook aan te passen. het doosje waar de veer in zit moet je tussen de bank schroef iets samen persen. daardoor gaat de druk omhoog.

ook even een weerstandje in de kabel van je luchtmassa meter zetten en je hebt wat meer vermogen

Geplaatst: 12 jan 2007, 10:30
door Fullsize
sunbeam schreef:de originele brandstof druk regelaar is ook aan te passen. het doosje waar de veer in zit moet je tussen de bank schroef iets samen persen. daardoor gaat de druk omhoog.

ook even een weerstandje in de kabel van je luchtmassa meter zetten en je hebt wat meer vermogen

Eh, wat een goeie tips zeg! Iedereen direct proberen!
Je hebt daarna geen idee waar je druk is geƫindigd en die 500 ohm weerstand die van een oude printplaat afgesloopt hebt, zomaar ergens tussen een draadje geknoeid werkt ook niet.

Geplaatst: 12 jan 2007, 10:32
door turbulence
sunbeam schreef:ook even een weerstandje in de kabel van je luchtmassa meter zetten en je hebt wat meer vermogen


jij geloofd ook in die ebay advertenties welke adverteren met die vage weerstandjes waar je zo 10 pk meer door krijgt zeker :?

Geplaatst: 12 jan 2007, 22:59
door sunbeam
ik geloof helemaal nergens in, zeker niet in die ebay advertenties.
maar waar het om ging is de brandstof druk verhogen.
als je de druk regelaar waar een veer in zit even iets verder in elkaar perst, dan krijg je extra druk.
daar ging het om.

Geplaatst: 12 jan 2007, 23:01
door turbulence
sunbeam schreef:ik geloof helemaal nergens in, zeker niet in die ebay advertenties.
maar waar het om ging is de brandstof druk verhogen.
als je de druk regelaar waar een veer in zit even iets verder in elkaar perst, dan krijg je extra druk.
daar ging het om.


ja hartstikke mooi, maar je hebt het wel in je post over het plaatsen van een weerstand wat idd niet verstandig is om te doen ( dus al helemaal niet verstandig om dit te openbaren op een forum) als je het zelf wilt proberen ala, probeer het maar met je eigen mx, en als het effect heeft kun je posten welke weerstand je er tussen hebt gedaan en wat het effect is.

tot die tijd raad ik je aan zulke ''tips'' niet te gaan verspreiden op het forum omdat mensen hier toch misschien een eigen gedachte bij kunnen maken met dan alle gevolgen van dien

Geplaatst: 13 jan 2007, 17:55
door martinenijenhuis
sunbeam schreef:de originele brandstof druk regelaar is ook aan te passen. het doosje waar de veer in zit moet je tussen de bank schroef iets samen persen. daardoor gaat de druk omhoog.

ook even een weerstandje in de kabel van je luchtmassa meter zetten en je hebt wat meer vermogen


:nuts: :nuts: :zaadje: :cry2: succes :?

Groetjes M&M