Civic lampen

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

Bericht door turbulence »

martinenijenhuis schreef:Dus kijk even bij de FAQ!! :evil:

Groetjes M&M

rustig, ;)

maar iig..

hier is de link wat m&m ook bedoelde...

http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=854
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
flashpoint112
New member
New member

Bericht door flashpoint112 »

Thnx.
Dit is de eerste keer dat ik op een form bezig ben. Weet ik veel wat een FAQ is maar ik het gevonden ;) . Ik ben niet zo van die computer shit. Maar net een mx-3 gekocht en toch ff kijken wat er over te vinden valt. En zo kwam ik toevallig hier op deze site teregt. En zo gaat een wereld voor je open ;).
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

flashpoint112 schreef:Thnx.
Dit is de eerste keer dat ik op een form bezig ben. Weet ik veel wat een FAQ is maar ik het gevonden ;) . Ik ben niet zo van die computer shit. Maar net een mx-3 gekocht en toch ff kijken wat er over te vinden valt. En zo kwam ik toevallig hier op deze site teregt. En zo gaat een wereld voor je open ;).

en daar zijn dit forum en onze leden toch ook voor!!! :bier:

en als je vragen hebt, gewoon stellen, er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden ;)
flashpoint112
New member
New member

Nog een vraag en sorry dat ik die hier stel en niet ergens anders. Maar is er ook hier een form waar ik me kan voorstellen of zo. En is bij deze site mischien ook een team bij, als dat zo is zou ik er graag willen bij komen.
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

flashpoint112 schreef:Nog een vraag en sorry dat ik die hier stel en niet ergens anders. Maar is er ook hier een form waar ik me kan voorstellen of zo. En is bij deze site mischien ook een team bij, als dat zo is zou ik er graag willen bij komen.

maakt niet uit...

je kan rechtsbovenin klikken bij members. je komt dan op de memberspage.. hier kan je een profiel aanmaken waar je de mods kan plaatsen die je gedaan hebt, of nog van plan bent.

verder kun je ook fotos uploaden ( @ moment nog niet, zit wat werk in de server heb ik begrepen) maar daarna kan je gewoon net als iedereen fotos van je mx uploaden en bij je profiel plaatsen..

inlog daar is hetzelfde als de inlog van het forum...

evt kun je er voor kiezen om een supporter van de club te worden ( dmv een 1 malige sponsering van 10 euro) hiermee steun je de club en draag je bij aan evt aankopen die we doen als club voor de diverse meetings.

je kan ook via het mededelingen subforum een clubpas aanvragen, hiermee kun je korting verkrijgen bij de aangemelde sponors die je onderin je forumscherm vind bij ''sponsors''

en voor de rest hoef je niks te doen, alleen een mx bezitten en bijdragen aan de gezelligheid hier :bier: :mrgreen:
MDC
Test-Pilot
Test-Pilot

Bericht door MDC »

flashpoint112 schreef:Thnx.

Dat zeggen er meer die een MX-3 hebben gekocht. De rest van de mensheid weet het alleen nog niet. :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

flashpoint112 schreef:Nog een vraag en sorry dat ik die hier stel en niet ergens anders. Maar is er ook hier een form waar ik me kan voorstellen of zo. En is bij deze site mischien ook een team bij, als dat zo is zou ik er graag willen bij komen.

wij hebben geen apart team.

wij zijn EEN groot team ;) :bier:

hier gaat t niet om wie de mooiste heeft of wat dan ook. t gaat er hier om dat je een mx-3 hebt en plezier ermee hebt. ;)
Driven by a sixpack
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot

Bericht door martinenijenhuis »

MarcX3 schreef:

hier gaat t niet om wie de mooiste heeft of wat dan ook. t gaat er hier om dat je een mx-3 hebt en plezier ermee hebt. ;)

Hele mooie woorden marc :bier: :bier: 8) Maar zo is het wel :duim1:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

martinenijenhuis schreef:
MarcX3 schreef:

Hele mooie woorden marc :bier: :bier: 8) Maar zo is het wel :duim1:

Groetjes M&M

Goed he :mrgreen:
Driven by a sixpack
flashpoint112
New member
New member

Nou een mooie MX-3 wordt het hoop ik nog wel. Aleen ff kijken of de beurs het toe laat. Maar ik wil best lid zorden van het team. Tis aleen jammer dta ik zoon eind uit de richting woon. Hier is echt niks in de beurt van winkels waar je spullen kan kopen of zo. Dus daarom is het wel handig om lid te zijn van een team dan kan je ervaring uitwisselen van sites en misschien onder elkaar spullen verkopen.
Plaats reactie