Nieuwe uitlaat foto(Foto's niet op profiel :?)!?

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
OizO
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2006, 08:57
Locatie: Beek
Contacteer:

Bericht door OizO »

Alleen de pot was 130 montage was 90 euries ;)
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Ik dacht dat jij een kant en klaare freeflow had gehaalt dus erop zetten en klaar maar die van jou moest dus ook gelast worden. Dan vind ik 220 euro veel geld hoor. Ik was 160 euro kwijt voor Freeflow demper en lassen ;)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Ik vind het erg meevallen

Het scheelt ook of je een freeflow koopt van 130 euro of van 75 euro. 90 euro montage valt erg mee als je een aansluiting moet maken en alles goed moet lassen.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Maar het is voorderest wel een mooie eindemper hoor ;) Ik hoop dat je er blij mee bent. Enn met het uitlaat geluid natuurlijk.
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
OizO
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2006, 08:57
Locatie: Beek
Contacteer:

Bericht door OizO »

Ja geluid is vreed en mooie bijkomstigheid is dat die op de autoweg muisstil is (dus boven de 3500 toeren), in ieder geval in de auto dan.
Had eerst idd een kant en klare besteld bij MS tuning maar die was niet meer leverbaar.
Ik zet binnenkort wel een filmpje online van geluid. :bier:
Laatst gewijzigd door OizO op 06 nov 2006, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Filmpjes zijn we gek op 8)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
OizO
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2006, 08:57
Locatie: Beek
Contacteer:

Bericht door OizO »

Ik heb trouwens een keer wat opgevangen over pk verlies +-10pk met zo'n freeflow uitlaat omdat je een stuk minder tegendruk hebt, klopt dat? :?

Heb em vanmorge nog effe op z'n staart getrapt maar merkt niet dat ie minder hard trekt... :)
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Nee, daar klopt niks van.

Het is wel zo dat je een paar pk kan winnen met een volledig uitlaatsysteem van bijvoorbeeld supersprint.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

idd over het algemeen is het : hoe minder tegendruk hoe beter.
nu is geen tegendruk ook niet de bedoeling maar je kan het wel minimaliseren door dus bijv. een compleet perfomance systeem te monteren (kachingggggg)
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Geen tegendruk is inderdaad beter ;)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Plaats reactie