EINDELIJK MIJN FRONTLIP
Moderator: Moderators
Heyyyy,
Klopt Hugo, ik was bij de meeting! Maar ik moest eerst voetballen vandaar dat ik pas later was. Goed opgezette meeting overigens met heeeel veel mooie auto's. Heb jouw auto ook gezien Tupke. Egt mooi dingetje hoor! Nu het achterraam ff laten coaten he?! Hahaha. En volges mij heb je dezelfde velgen als ik morrgen krijg. De Panter EMR219 krijg ik in Black Chroom. En dan is ie zover als af want ik ga tock maar geen uitbouwset eronder gooien. Sparen voor motorrijbewijs :D .
Jammer dat ik je nergens zag Tupke, anders hadden we ff praatje kunnen maken. Volgende meeting dan maar :biertje: . Hahaha.
Greetz mark mx-3
Klopt Hugo, ik was bij de meeting! Maar ik moest eerst voetballen vandaar dat ik pas later was. Goed opgezette meeting overigens met heeeel veel mooie auto's. Heb jouw auto ook gezien Tupke. Egt mooi dingetje hoor! Nu het achterraam ff laten coaten he?! Hahaha. En volges mij heb je dezelfde velgen als ik morrgen krijg. De Panter EMR219 krijg ik in Black Chroom. En dan is ie zover als af want ik ga tock maar geen uitbouwset eronder gooien. Sparen voor motorrijbewijs :D .
Jammer dat ik je nergens zag Tupke, anders hadden we ff praatje kunnen maken. Volgende meeting dan maar :biertje: . Hahaha.
Greetz mark mx-3

-
- Super-Pilot
- Contacteer:
dankje mark
ik heb idd de black grome velgen van pcw
en nu ik er bij na denk , heb ik je mx zien staan
was alleen ff druk bezig om alles goed te laten verlopen
a.s. weekend sta ik in kessel met men mx, ze hadden namelijk me gevraagd of ik daar wou komen staan met de 3 mooiste wagens van het team :D
kom anders eens langs , kunnen we dan ff een praatje maken
t begint volgens mij al om 10 uur ( teminste, dan moet ik daar zijn )
als je wil komen moet je maar ff bellen
wil je men nr , mail me
mx3driver@insanitystyle.nl , dit is tevens men msn
p.s. tis geen meeting in kessel
het is een jaar markt volgens mij , met t thema , : uitgebouwde auto's
ik heb idd de black grome velgen van pcw
en nu ik er bij na denk , heb ik je mx zien staan
was alleen ff druk bezig om alles goed te laten verlopen

a.s. weekend sta ik in kessel met men mx, ze hadden namelijk me gevraagd of ik daar wou komen staan met de 3 mooiste wagens van het team :D
kom anders eens langs , kunnen we dan ff een praatje maken
t begint volgens mij al om 10 uur ( teminste, dan moet ik daar zijn )
als je wil komen moet je maar ff bellen
wil je men nr , mail me
mx3driver@insanitystyle.nl , dit is tevens men msn

p.s. tis geen meeting in kessel
het is een jaar markt volgens mij , met t thema , : uitgebouwde auto's

Hey Tupke,
Heb je toegevoegd op msn. Kan helaas niet dit weekend maar ik kom je vast en zeker nog wel eens tegen.
Moet nog steeds eens een keer naar Outlet komen...
Ik heb vandaag exact dezelfde velgen gekregen als jou dan.
Staat echt mooi onder mijn rood mx-je
. Nu nog verlagen.... Maar alles op zijn tijd he.
Greetz mark mx-3
Heb je toegevoegd op msn. Kan helaas niet dit weekend maar ik kom je vast en zeker nog wel eens tegen.
Moet nog steeds eens een keer naar Outlet komen...
Ik heb vandaag exact dezelfde velgen gekregen als jou dan.
Staat echt mooi onder mijn rood mx-je

Greetz mark mx-3