Mx3 bak vs. Mx6 bak
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer:
mx almere schreef:WhiteFinish schreef:Waar vind je eigenlijk mx6 bakken (event + lsd)....??
Op de sloop. Met lsd kan je haast wel vergeten om te bemachtigen, die zijn alleen in Japan uitgegeven en zeer moeilijk te krijgen.
Waar herken ik aan dat het een bak is met lsd??
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Ik kan het je niet precies vertellen. Er staat me iets bij dat je het verschil moet kunnen zien als je in het gaatje voor het signaal van de kilometerteller kijkt en volgens mij zijn de aansluitingen bij de assen ook anders (dus je standaard assen gaan ook niet passen). Maar het maakt niet zoveel uit, want het is echt niet realistisch om zo iets te bemachtigen. Het is alleen een optie geweest in Japan en er zijn sowieso weinig KLZE's geweest met handbak. Je maakt een betere kans als je een Quafe aanschaft.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer:
mx almere schreef:Ik kan het je niet precies vertellen. Er staat me iets bij dat je het verschil moet kunnen zien als je in het gaatje voor het signaal van de kilometerteller kijkt en volgens mij zijn de aansluitingen bij de assen ook anders (dus je standaard assen gaan ook niet passen). Maar het maakt niet zoveel uit, want het is echt niet realistisch om zo iets te bemachtigen. Het is alleen een optie geweest in Japan en er zijn sowieso weinig KLZE's geweest met handbak. Je maakt een betere kans als je een Quafe aanschaft.
Wat is een quafe??
Andere vraag: De meeste kl-ze rijders met mx6 bak rijden dus rond zonder lsd?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Inderdaad, 98% van degenen die een MX-6 bak monteren doen dit zonder LSD. De Quaife is een aftermarket LSD en kost een klein fortuin.
http://corksport.com/store/category/53f ... train.html
http://corksport.com/store/category/53f ... train.html
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer: