true , maar een kl-ze kan stock , geen 400 pk aan
dan zou alles versterkt moeten worden
als ik me niet vergis , zei me iemand dat de krukas van een kl-ze tot 350 pk safe was ? dus dan zou er al niet veel meer bij kunnen met nos als ie standaart blijft
Jah turbo is mooi spul Maar Bram ik denk dat Mikey wel aan 380 a 400 pk komt hoor ben benieuwd naar de Specs Weet jij hier iets meer over te Vertellen JT.
krukas zal het wel uithouden maar wat te denken van de drijfstangen? Bij opgevoerde motoren worden deze ook altijd met bruggen verstevigd. En niet te vergeten de zuigerbodem koelling is ook belangrijk bij zulke vermogen toenames.
mike wil niet te veel PK
richting de 300 lijkt me genoeg. dan kan het blok het gewoon aan namelijk.... hij zal hem toch wel steeds verder opschroeven tot er iets stuk gaat... dan kan je altijd nog kijken
- intake piping (zelf maken)
- blow of valve
- waste gate
- turbo
- olie en water leidingen voor de turbo
- aansluitingen bedenken op het blok
- zorgen dat de auto genoeg brandstof krijgt door injectoren enz.
- intercooler (is wel aan te raden)
- boost meter
aan te raden
- fuel computer (MAP-ECU bijvoorbeeld)
- Wideband o2 sensor met log functie (liefst met laptop)