Pagina 2 van 2
Geplaatst: 14 jul 2006, 21:27
door turbulence
mx almere schreef:Precies. In veel gevallen gaat het om de match tussen VAF en ECU.
en in veel gevallen is de combi KFZE en k8 VAF wel een match..
wat ik wel apart vind, volgens de ''geleerden'' op mx-3.com wordt dit gezegd over de 170PK sterke curved neck KFZE;
The only REAL 170hp KFZE is from the Lantis type R It has a curve neck and square runners, it also has KL31 cams in it. Finding this motor is like finding a real GTR BPT motor Close to impossible.
zou eens mn licht daar opdoen op het forum (
http://www.mx-3.com/phpbb2/index.php )
daar zitten een boel lui met ervaring over swappen van deze motor, naar mijn weten is er hier maar 1 ( mx3freak) met een KFZE in zn mx...
Geplaatst: 14 jul 2006, 23:34
door martinenijenhuis
ik weet idd echt wel wel wat een kf en kl is, en ik schreef ook
''in ons geval''
Groetjes M&M
Geplaatst: 16 jul 2006, 01:04
door Fullsize
martinenijenhuis schreef:ik weet idd echt wel wel wat een kf en kl is, en ik schreef ook
''in ons geval''
Groetjes M&M
Oei, sorry hoor, dat ik er aan twijfelde. Stom stom stom.
KF-ZE aan de praat!
Geplaatst: 31 jul 2006, 17:28
door RIP
Hey thanks nog guyz!
de "KF-ZE" start!
: Distributieriem zat niet helemaal op z`n plaats, 2 tandjes ernaast....
: Onsteking van de "KF" krijg ik niet aan de praat,
hij draait nu op `n "KL-onsteking"
Stationair draaid ie nog niet, moet nog gaskabel stellen en
de onsteking op tijd zetten.
Hoop van de week `n Test-rit te maken...
Laat wel van me horen!
Gr.
Remco
Geplaatst: 31 jul 2006, 18:52
door martinenijenhuis
Geplaatst: 01 aug 2006, 19:17
door Marcel_mx3
Toppertje... ! toch de timing dus...
KF-ZE afronding
Geplaatst: 16 aug 2006, 19:25
door RIP
Zie "Profiel-chat"