mx almere schreef:Vergeet niet dat de APK eisen en de eisen uit het voertuigregelement niet altijd gelijk zijn. Maar bij een beschaafde blindering kom je er inderdaad misschien mee weg, maar je hoeft maar één agent met slecht humeur te treffen.
@Mx Almere ben ik met je eens alleen ben al zo vaak aangehouden dat ze me nu laten rijden omdat me lichtdoorheid goed is om me overdags en s,avonds goed te zien. en de Lichtmeting was gewoon goed al die keren alleen niet alle politie mensen hadden die lichtmeter bij hun en dat ging weer gepaart met veel gelul.
volgens mij moeten ze tegenwoordig meten met de tintman, hebben ze die niet dan kunnen ze ook niet beoordelen hoeveel % er getint is en kunnen ze dus ook geen boete schrijven...
ik heb ergens gelezen dat er nog maar 3 op de 10 agenten beschikking hebben over deze tintman, dus eerst zit je wel even goed...
maar je mag toch 30% maximaal tinten... mijn glas in de mx is beetje blauwachtig qua kleur, en dus ook iets getint... maar hoeveel % is dat nu? want als we nu maar 15% ofzo hebben dan wil ik hem wel een keer laten doen...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gewoon doen Turbulence ik weet nog wel iemand voor je... kijk je heb ook van die VW-sjonnies die hun ruiten helemaal dichtplakken met de donkerste folie Ja dan verziek je het voor de ander natuurlijk. als je gewoon de lichtste folie neemt voor op de zij ramen dan krijg je daar geen prob mee.
nee, wil ook zeker geen limousine black ofzo, maar net ff tintje donkerder...
de achterruit zou zowieso geen probleem zijn, die kan wel iets donkerder...
thanx for the offer, maar hier in friesland zit ook iemand die erg cheap cheap doet, en ook erg goed werk levert... daarnaast om ''ff'' naar NH te rijden is ook nog al wat...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
turbulence schreef:nee, wil ook zeker geen limousine black ofzo, maar net ff tintje donkerder...
de achterruit zou zowieso geen probleem zijn, die kan wel iets donkerder...
thanx for the offer, maar hier in friesland zit ook iemand die erg cheap cheap doet, en ook erg goed werk levert... daarnaast om ''ff'' naar NH te rijden is ook nog al wat...
2x donkerder?? Iets lichter dan limousine black bedoel je denk ik?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences